Skip to main content
|

הכירו את אור קוט

לצד לימודיו ופעילותו באגודת הסטודנטים, אור עובד כמנהל פרויקטים בחברת תוכנה, מתנדב בעמותת אנוש ועוסק באיסוף תרומות לנזקקים

Image
student or koth

אור קוט, סטודנט שנה ג' לתואר ראשון בניהול טכנולוגיה ובמסלול הישיר לתואר שני בניהול תעשייתי (2022). מהשנה הראשונה ללימודיו אור פעיל באגודת הסטודנטים, לוקח חלק במועצה, משמש כנציג המחלקה לניהול וכעת גם כיו"ר נציגי המחלקה. "במסגרת התפקיד אני משתדל לתת מעצמי בכל שעה לכל סטודנט שצריך את עזרתי, בכל נושא שנדרש. הסטודנטים יודעים שהקו והוואטסאפ שלי זמינים תמיד".

במסגרת הקורס "ניהול מתקדם של פרויקטים טכנולוגיים בתעשייה" בראשותו של ד"ר אמיר אלאלוף, אור התמחה בחברת הסטארט-אפ "בטא יזמות" בתפקידי ניהול ומחקר של מוצר תוכנה חדשני. כיום הוא עובד כמנהל פרויקטים בחברת התוכנה TopRamdor, העוסקת במערכות לניהול פרויקטים בתחום הנדל"ן והבנייה.

לצד עיסוקיו המקצועיים והאקדמיים, אור מתנדב בהוסטל של עמותת "אנוש" למתמודדי נפש, שם הוא נפגש אחת לשבוע עם דיירי ההוסטל ועובד איתם על פי תוכנית שיקום ועל פי רצונם על דרכים להשתלבות בחברה ופיתוח עצמאות. אחת לכמה חודשים, בעיקר סביב החגים, הוא עוסק גם באיסוף תרומות לנזקקים, אותן הוא מעביר לעמותת "אחי בני ישראל". ואם זה לא מספיק, הוא גם שחקן כדוריד בקבוצת מכבי "הולצמן" ארזים ר"ג.

לכל המידע על התוכנית לתואר ראשון בניהול טכנולוגיה- מנהל עסקים עם לימודים טכנולוגיים>>>

אור אומר כי בחר בלימודי ניהול טכנולוגיה כי נמשך לעולם הטכנולוגי כבר מגיל צעיר. בשירות הצבאי, עסק בתחום תקשורת הנתונים ולאחר מכן עבד בחברת Intel ובחברת Top Solutions בתחום בדיקות חומרה ותוכנה. "הבחירה בלימודים הייתה מתוך רצון לפיתוח עצמי וקבלת כלים לתפקידי הניהול שמשכו אותי בכל התקופה הזאת".

אור אומר כי הוא נהנה במיוחד להתמודד עם האתגרים הלימודיים. "דווקא הקורסים שהיו לו יותר קשים ונאלצתי להשקיע בהם יותר גרמו לי הנאה והבנה טובה יותר, במיוחד שמסביבי היו חברים טובים שרכשתי כבר בשנה א' טרום תקופת הקורונה ולמדנו יחד".

לקראת העתיד מתכנן אור לצבור כמה שיותר ניסיון מעשי וניהולי בעולמות טכנולוגיים, בעיקר בתחומי ניהול פרויקטים ומוצר, "ומשם להגיע לחלום הגדול מבחינתי, שזה שילוב של עולם הספורט יחד עם טכנולוגיה במיוחד שתחום החדשנות בספורט הולך ומתפתח בשנים האחרונות". הצידה שאור ייקח אתו מבר-אילן לדרך לאחר הלימודים היא, "אחריות, כבוד ועזרה ללא דופי. אני מגדיר את עצמי כאיש של אנשים והדבר שאני אקח איתי לכל מקום זה את האנשים והקשרים שרכשתי בדרך".
 

רוצים לדעת עוד על הפקולטה למדעי החברה? היכנסו

לימודי תואר ראשון - כל המידע על מסלולי הלימוד>>>