Skip to main content
|

אריק פרידמן

סטודנט מצטיין להנדסת מחשבים שמאמין שמי שמתאמץ- מצליח

Image
סטודנט משפיע

הכירו את אריק פרידמן, סטודנט לתואר ראשון בהנדסת מחשבים (2022) שגר בדירה אחת עם עוד שלושה שותפים מהפקולטה. למרות ההמולה המתמדת בדירתו אריק הוא סטודנט מצטיין, שאף נבחר לשאת דברים כנציג הסטודנטים והסטודנטיות בטקס הענקת אותות ההצטיינות שנערך בפקולטה להנדסה.

"אני מאמין שכדי להצליח, לא מספיק פוטנציאל כזה או אחר שכל סטודנט וסטודנטית מגיעים איתו אל התואר, אלא צריך בראש ובראשונה להשקיע בלימודים, ורק מי שמתאמץ, סופו להצליח". 

אריק בחר ללמוד הנדסת מחשבים כי מאז ומעולם נמשך לתחום המתמטיקה ולעולם המחשבים. "חיפשתי תחום שיכול לעניין אותי ושאוכל לתרום בו בהמשך. מסלול הנדסת מחשבים בפקולטה להנדסה עונה על כל הדרישות הללו ואני שמח שבחרתי ללמוד במסלול הזה," הוא מספר.

הדבר שאריק הכי נהנה ממנו בלימודים הוא לדבריו, בראש ובראשונה, החברים לספסל הלימודים. "בפקולטה שלנו, ובפרט בשנה שלי, ההיבט החברתי מאוד ניכר וכולם עוזרים לכולם בכל הנוגע ללימודים," הוא אומר. "הקשרים החברתיים נמשכים גם אל מחוץ לכותלי האוניברסיטה והופכים את השנים העמוסות של התואר לתקופה נהדרת. בנוסף, התחושה שמקבלים לאחר שמצליחים להבין נושא מסויים לעומק היא מאוד מספקת". 

הפינה האהובה על אריק בקמפוס היא מתחם הפקולטה להנדסה. ההסבר (שמגיע עם חיוך): "סטודנטים להנדסה לא מכירים הרבה אזורים בקמפוס חוץ מזה". 

מה בעתיד? נכון לעכשיו אריק עובד ומקווה להמשיך לעבוד בתחומים שיוכל לתרום בהם. אולי בהמשך גם לחזור לתארים מתקדמים יותר. להמשך דרכו, הוא אומר, הוא ייקח מבר-אילן את החברויות העמוקות שיצר כאן. 

רוצים לדעת עוד על לימודי הנדסה? היכנסו 

לכל המידע על מסלול הנדסת מחשבים לתואר ראשון>>>

לימודי תואר ראשון - כל המידע על מסלולי הלימוד>>>