Skip to main content
|

AcadeME - אתר לאיתור משרות לסטודנטים ובוגרי בר-אילן

שיתוף פעולה של אוניברסיטת בר-אילן ופלטפורמת התעסוקה AcadeME מסייעת לסטודנטים למצוא עבודה בתקופת הלימודים וגם לאחריה

Image
אישה מחייכת

השימוש במערכת AcadeME  הוא ללא תשלום. להרשמה

AcadeME הוא אתר אינטרנט הכולל מנגנון חדשני לחיפוש משרות המקשר בין סטודנטים ובוגרים למעסיקים פוטנציאלים. "המערכת מספקת מצד אחד מענה מדויק לצורכיהן של יחידות הכוון תעסוקתי בשוק העבודה, ומצד שני מאפשרת לבוגרים וסטודנטים להשתלב בהצלחה בשוק התעסוקה במהלך הלימודים ולאחריהם", מסביר נשיא AcadeME ערן זלצמן, "כיום זו המערכת המובילה בקרב המוסדות האקדמיים, הסטודנטים, הבוגרים והמעסיקים בישראל".

לדברי זלצמן המעסיקים מעדיפים להיעזר במאגר המקוון מכיוון שהם נחשפים שם לסטודנטים ולבוגרי תארים איכותיים. "בהתאם לכך גם המשרות שהם מציעים באמצעות האתר של AcadeME כוללות יותר הזדמנויות תעסוקתיות איכותיות, שמזומנות לסטודנטים במהלך הלימודים ובסיום התואר".

אוניבסיטת בר-אילן המייחסת חשיבות רבה לרווחת הסטודנטים ולהזדמנויות הקריירה שנפתחות לפניהם, משתפת פעולה עם אתר  AcadeME  ובכך מרחיבה את היצע האפשרויות שלהם. 

באתר AcadeME מפרסמים היום יותר מ-16,000 חברות ומעסיקים, ביניהם גופי ממשלה וחברות בינלאומיות גדולות כמו: Google, אמדוקס, IBM ,HP, קוקה קולה, פייסבוק, Intel ,BDO, טבע, ארנסט אנד יאנג, P&G PayPal ,Deloitte ,AT&T ,eBay ,PWC ,Nice ,Microsoft ועוד רבים אחרים. הסיבה לכך, לדברי זלצמן היא כי AcadeME System היא המערכת היחידה שיש לה מנגנון וזירת שיתוף משרות בין המוסדות האקדמיים. "המנגנון שלה מגדיל באופן משמעותי את כמות המשרות בכל מוסד וחושף את הסטודנטים והבוגרים להרבה יותר הזדמנויות תעסוקתיות".

אז איך זה עובד? AcadeME מתבססת על מנוע חיפוש ייחודי המייצר אפיון מדויק ומעמיק על מועמדים למשרות. הנרשמים למערכת מתבקשים למלא שאלון מעמיק שפותח על ידי מומחים מובילים בתחומי הפסיכולוגיה, משאבי האנוש ותוכנה. בהתאם לנתונים שנאספו על ידי המנגנון המתקדם, המערכת ממיינת ומסננת מועמדים והצעות עבודה ויוצרת התאמה מרבית בין המועמדים ובין המשרה המבוקשת. המערכת ידידותית וקלה לשימוש הן למעסיקים והן למחפשי העבודה. 

השימוש במערכת AcadeME הוא ללא תשלום. אז כל שנותר הוא להיכנס, למלא את שאלון הפרטים, ולהמתין להצעות העבודה שיגיעו אליכם במייל.