Skip to main content
|

קרן שוורצמן

שואפת להבין ולשפר את יכולות הציוד הרפואי, במטרה לגלות שיטות רפואיות חדשניות שיקדמו את הבריאות בעולם

Image
קרן שוורצמן

הכירו את קרן שוורצמן המסיימת תואר ראשון בביוטכנולוגיה בפקולטה למדעי החיים והתחילה את לימודיה לתואר שני בביו הנדסה והנדסת חשמל. קרן בחרה ללמוד את התחומים מתוך הרצון להבין ולשפר את יכולות הציוד הרפואי ובמטרה לגלות שיטות רפואיות חדשניות שיקדמו את הבריאות בעולם.

קרן שעלתה ארצה לפני חמש שנים, שואפת גם לקדם דיאלוג בין תרבותי באוניברסיטה ומחוצה לה. "השתתפתי בקורס חינוך ודמוקרטיה של פרופ' זהבית גרוס, לצד סטודנטים ערבים וישראלים ושוחחנו על סטריאוטיפים, הידברות, גזענות ועוד", היא מספרת, "לאחר מכן הצטרפתי גם ל-IEA - חוג בקמפוס שכינס סטודנטים מוסלמים, יהודים ונוצרים, לשיחות על דת ומסורת, ולתוכנית ההידברות בין ערבים וישראלים. יצאתי מהמפגשים הללו עם חברים ואני בקשר איתם עד היום".

בהזמנת מדור קידום והצלחת הסטודנט בדיקן הסטודנטים, קרן נרשמה גם לתוכנית Tech2Peace, לסמינר בן שבועיים שמשלב קורסי היי-טק ויזמות, בליווי דיאלוג בין ישראלים ופלסטינים. "הייתי המשתתפת הדתיה היחידה מקבוצת הישראלים וזו הייתה חוויה מעניינת שכללה שיחה מכבדת, קשובה ומעמיקה, על נושאים שנויים במחלוקת. היא מספרת, "באמצע הסמינר, החל מבצע 'עלות השחר,' ולמרות המתח של המלחמה, המשכנו לתקשר אחד עם השני ובסוף התגברנו - יהודים וערבים כאחד".

"אוניברסיטת בר אילן היא המקום האידיאלי עבורי", קרן אומרת, "ברמה האינטלקטואלית, ברמת המנהיגות וכמובן מבחינת העשייה החברתית". הפינה האהובה עליה בקמפוס היא ספריית מדעי החברה בגלל השקט והאווירה ביתית, וכשהספרייה נסגרת היא אוהבת לשבת בכיתות המחשבים של הפקולטה למדעי החיים וללמוד עם חברים עד השעות המאוחרות.

בעתיד קרן מתכננת להמשיך לעזור לאחרים דרך מחקר, עבודה, והתנדבות, תוך כדי הקמת משפחה. "אני  מקווה שהתשוקה שלי לידע, למחקר, להבנת העולם, וההתעקשות שלי להרבות טוב פה בישראל - בין יהודים לערבים, דתיים וחילונים, ובכלל  - לא תדעך. בנוסף, אנסה להביא את Tech2Peace לקמפוס שלנו, כדי לייצר משהו חדש. הרי אנחנו דור צעיר שיכולים לברוא לעצמנו את המציאות שאנחנו רוצים לגדל בה את הילדים שלנו".

רוצים לדעת עוד על לימודי ביוטכנולוגיה? היכנסו