Skip to main content
|

תהילה אורן

"חשוב לי שנשים יקבלו את ההזדמנות להיות חלק מהזירה הפוליטית לבחור ולהיבחר ולהביע את דעתן בקול ובחופשיות"

Image
תהילה אורן

הכירו את תהילה אורן, בוגרת תואר ראשון באוניברסיטת בר-אילן במדעי המדינה וסוציולוגיה וסטודנטית לתואר שני בסייבר ואסטרטגיה. תהילה היא פעילה פוליטית וחברתית במפלגת הליכוד ובצוות היגוי נשות הליכוד, לשעבר יו"ר תא "לביא" באוניברסיטת בר-אילן. "חשוב לי שנשים יקבלו את ההזדמנות להיות חלק מהזירה הפוליטית לבחור ולהיבחר ולהביע את דעתן בקול ובחופשיות, כל אישה היא עולם ומלואו,"  היא כותבת.  

"עברתי באוניברסיטה מסע עם חוויות טובות ומרגשות וגם פחות טובות, אך היום בגאווה ובשמחה גדולה אפשר להגיד שהגעתי לאן שרציתי. העבודה הקשה היא בהחלט משתלמת וחשוב לדעת שאין קיצורי דרך. אפשר להתגבר על הכול בחיוך גדול ואופטימיות," תהילה משתפת. "אני מאוד אוהבת ללמוד, לקרוא ולחקור ולנתח תהליכים היסטוריים ומדיניים ולטייל בעולם ולהוביל ולקדם דברים שבוערים בי למען הקהילה ולהיות פעילה באוניברסיטה במשהו שיכול לתרום לי במסגרת הלימודים ולאחר מכן." 

תהילה מספרת שבחרה ללמוד לתואר שני בסייבר ואסטרטגיה, "כי חיפשתי את האתגר הבא. מרחב הסייבר הביא עמו מהפכה בכל תחומי חיינו והוא מאפשר זמינות מידע וידע ומחקר. יחד עם  המהפכה והשינויים בחיינו במאה ה-21 אנו עדים בו גם לתופעות של עבריינות, פשע וריגול. באתי ללמוד על מנת לקבל ידע, הבנה והכרה של הכלים המרכזיים בעולם הסייבר ושילוב בין תיאוריה וידע אקדמי לבין מעשי." 

לשאלה מה הכי אהבה בלימודים, תהילה משיבה: "לחקור נושאים ותופעות, שאת סקרנית לדעת ולהתחיל פשוט לכתוב. את מגלה על עצמך הרבה דברים שאת לא מודעת אליהם. אוניברסיטת בר-אילן הוא כמו הבית השני שלי. ברגע שאת נכנסת בשער האוניברסיטה, יש משהו מאוד רוחני, מלא בטוב ואנשים טובים. אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד. בר-אילן היא סוג של חממה, כולם עוזרים אחד לשני להצליח." 

"הלימודים עזרו לי מאוד לנתח אירועים ותופעות על ידי תיאוריות באופן מעמיק בצורה מאתגרת ומעניינת. למדתי על עצמי המון, על היכולות שלי, בעיקר על יכולת אינדוקטיבית," היא מוסיפה. 

"אוניברסיטת בר-אילן השפיעה מאוד על החיים האישיים שלי, לטובה כמובן. צמחתי, התפתחתי ופרחתי במהלך התארים שלי בחממה המדהימה הזאת. התגברתי והתמודדתי עם הקשיים שחלפו, פעלתי והתנדבתי ונהניתי מכל רגע ורגע. נחישות, רצון והתמדה ולהילחם על מה שאת חולמת ושואפת הם הסוד והטיפ שלי. יבוא יום ואחליט שאני אעשה דוקטורט בהתרגשות גדולה. אעשה בבר-אילן." 

רוצים לדעת עוד על תוכניות הלימוד בפקולטה במדעי החברה? היכנסו