Skip to main content
|

סטודנטית משפיעה: קריסטי אלפקס

"אני אוהבת לפעול למען הציבור ואני רואה במקצוע עריכת הדין שליחות"

Image
קריסטי אלפקס

הכירו את קריסטי אלפקס, סטודנטית שנה ג' (2023) בפקולטה למשפטים. לצד לימודיה, קריסטי עובדת כעוזרת שופט המתמחה בדיני נזיקין בבית משפט השלום ברמלה. בפקולטה, היא משמשת כחונכת לסטודנטים בשנה א' וכמתרגלת בקורס מיומנויות כתיבה למגזר הערבי.

בנוסף, היא עוזרת מחקר של פרופ' הדר דנציג רוזנברג, העוסקת בהערכה על בתי משפט קהילתיים בישראל, ומשתתפת בקליניקה של פרקליטות מחוז ירושלים. וחוץ מזה... היא גם רקדנית ומדריכת ג'אז. 

הלימודים בתוכנית לתואר ראשון במשפטים>>>

"מאז ומתמיד התעניינתי בעולם המשפט ובעיקר בתחום הפלילי", אומרת קריסטי, "זה התחיל מסדרות טלוויזיה, המשיך בשירות הלאומי במשטרה ועד היום בעשייה שלי ובלימודים. למשפט יש תפקיד חשוב בחיינו כאזרחים, ולנו עורכי הדין העתידיים, יש אחריות לדאוג שהמשפט מתנהל בצורה נכונה ומקצועית. אני אוהבת לפעול למען הציבור ורואה במקצוע עריכת הדין שליחות".

לדברי קריסטי, הדבר הכי מספק עבורה בפקולטה, הוא הסיוע לעמיתיה הצעירים: "זה מאוד מעשיר לדעת שעזרתי לסטודנט בתחילת דרכו להשתלב עם חברים, בלימודים ושירגיש קרקע בטוחה בתחילת המסע הזה". בשעות הפנאי שלה בקמפוס, הפינות האהובות עליה, הן מסעדת ה'קופי טיים' של בניין 306 והרחבה ליד מתחם משפטים. 

ומה לגבי התוכניות לעתיד? אחרי הלימודים וההתמחות, היא מתכננת לעבוד כעורכת דין בתחום הפלילי ואולי גם בהמשך כמרצה באקדמיה "ולהמשיך להיות נאמנה לעצמי ולתחושות שלי, ללכת אחרי הלב ולדאוג להשפיע לטובה על הסביבה".

קטלוג המלגות לסטודנטים הלומדים באוניברסיטת בר-אילן>>>

לתוכניות הלימוד בפקולטה למשפטים