Skip to main content
|

יריד לימודים לעולים חדשים בבר-אילן

מנכ"ל בר-אילן זהר ינון אמר כי האוניברסיטה תוסיף לפעול למען קליטת עלייה ותמשיך להיות בית חם לעולים חדשים

Image
עולים חדשים

כ-900 עולות ועולים חדשים השתתפו ביריד מתעניינים בלימודים אקדמיים, שהתקיים באוניברסיטת בר-אילן בחודש מרץ 2023. היריד הוא פרי שיתוף פעולה של האוניברסיטה עם משרד העליה והקליטה, הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית, ונועד להשפיע ולעודד צעירים יהודים לעלות לישראל.

המתעניינים שהגיעו ליריד עלו מרוסיה ואוקראינה, מתורכיה, טוניס, אתיופיה ופרו. אוניברסיטת בר-אילן קיבלה את פני  המתעניינים במתחם פעילות גדול שכלל נציגים מבית הספר הבינלאומי, דקנט הסטודנטים, ונציגי תוכניות הלימוד, בהן  פיזיקה, משפטים, מדעי המחשב והנדסה. בנוסף התקיימו הרצאות מטעם מנהל הסטודנטים במגוון שפות.  

באירוע נכחו גם שר העליה והקליטה, אופיר סופר ויו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל ומנהלת תוכניות הקליטה בסוכנות היהודית, אורלי צוקרמן. הם לוו על ידי מנכ"ל האוניברסיטה זהר ינון, המשנה לנשיא פרופ' משה לוינשטיין, ודיקנית הסטודנטים, פרופ' נירה משעל.

ינון, ציין באירוע כי בר-אילן היא אוניברסיטה קולטת עלייה "ועל כך גאוותנו". הוא הוסיף כי "סטודנטים עולים מכל המדינות מגיעים לישראל ורואים בקמפוס שלנו את הבית השני שלהם. נמשיך לפעול כדי להצדיק את התואר הזה ולראות בין הסטודנטים שלנו יותר ויותר עולים חדשים".

צפו בדבריו של מנכ"ל האוניברסיטה זהר ינון באירוע

Remote video URL