Skip to main content
|

תואר אקדמי של אוניברסיטת בר-אילן למצטייני רימון

תוכנית לימודים חדשה תאפשר לסטודנטים מביה"ס למוזיקה רימון להשלים את את לימודיהם לתואר במחלקה למוזיקה בבר-אילן

Image
כנרים

שיתוף פעולה ראשון בין המחלקה למוזיקה באוניברסיטת בר-אילן ובית הספר למוזיקה רימון, יאפשר לסטודנטים מצטיינים ברימון להשלים את לימודיהם לתואר אקדמי בבר-אילן. הלימודים האקדמיים בתוכנית שאושרה על ידי המועצה להשכלה גבוהה, ימשכו כשנתיים, והלימודים המקצועיים אותם למדו הסטודנטים ברימון יחשבו כשליש מנקודות הזכות הנדרשות להשלמת תואר.

כחלק מלימודיהם בתוכנית הסטודנטים ישתתפו בסדנאות עם בכירי תעשיית המוסיקה, ישתלבו בפרויקטים מוזיקליים למען הקהילה, ויפתחו קשרים חשובים עם מוזיקאים בישראל ובחו"ל. התוכנית תפתח להם דלתות לקריירה מגוונת במקצועות הבמה - תאטרון ומחול, הלחנה, כתיבה ועיבוד למדיות כמו קולנוע ומשחקי מחשב, וכן תאפשר להם לחקור ולהעמיק את הידע שלהם וגם להמשיך לתארים מתקדמים.

"אנחנו נרגשים מאד לקראת שיתוף הפעולה עם רימון. זו הזדמנות ייחודית לקבל לשורותינו מוזיקאים ויוצרים ולהעניק להם תמיכה עיונית רחבה", אומר ד"ר יואל גרינברג ראש המחלקה למוזיקה בבר-אילן, "שיתוף הפעולה בין המוסדות מקרב את האוניברסיטה אל עולם העשייה והיצירה ומקרב את תלמידי רימון אל עולם החקר והרחבת הדעת של האוניברסיטה".

ד"ר רועי אופנהיים, ראש מסלול קומפוזיציה וניצוח לאמנויות המסך והבמה ברימון ומיטשל רוזן המנהל אקדמי ברימון מציינים כי התוכנית המשותפת מתאימה לסטודנטים וגם לבוגרי בית הספר שמוזיקה היא התשוקה שלהם, שכן היא תאפשר להם ליצור ולצבור ניסיון בתחומי המוזיקה העכשווית וגם ללמוד לתואר ראשון בתחום שהם אוהבים.

את הקמת התוכנית יזמו נשיא אוניברסיטת בר-אילן פרופ' אריה צבן ונשיא רימון יהודה עדר.