Skip to main content
02.06.2022 | ג סיון התשפב

אבירי איכות השלטון

ברכות לשופט ניל הנדל, מהפקולטה למשפטים ולפרופ' מסעד ברהום מהפקולטה לרפואה שנבחרו לקבל את אות "אביר איכות השלטון" 2021

תמונה
ניל הנדל ומסעד ברהום

ברכות לשופט ניל הנדל, המשמש כמרצה בפקולטה למשפטים, ולפרופ' מסעד ברהום, המרצה בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בבר-אילן בגליל, שנבחרו לקבל את אות "אביר איכות השלטון" לשנת 2021 על ידי התנועה לאיכות השלטון. הנדל וברהום הם בין 12 אבירים ואבירות, שנבחרו על ידי ועדה  ציבורית לקבל את האות בעקבות פועלם במגזר הציבורי ולאור היותם מופת לטוהר המידות במגוון תחומים.

השופט בדימוס ניל הנדל שימש כשופט בבית המשפט העליון, כמשנה לנשיאת בית המשפט העליון, כשופט מחוזי, כחבר בוועדה למינוי שופטים וכיו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת. השופט הנדל מקבל את אות אביר איכות השלטון בקטגוריית הרשות השופטת. הנדל התמנה השנה (לצדו של ד"ר אביחי מנדלבליט) כפרופ' חבר בפקולטה למשפטים בבר-אילן, והוא מרצה בתחום המשפט הפלילי ובנושאי דת ומדינה.

פרופ' מסעוד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל, מקבל את האות בקטגוריית מפעל חיים על קידום מערך הבריאות בצפון וסיוע הומניטרי לפצועים מסוריה. משנת 2020 משמש פרופ' ברהום כפרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה בבר-אילן. פרופ' ברהום הוא הערבי אזרח ישראל הראשון המנהל בית חולים ממשלתי, ובשנה שעברה זכה באותות היוקרתיים עיטור "עמית פול האריס" של ארגון רוטרי העולמי ופרס האגודה הישראלית למדע המדינה.