Skip to main content
22.09.2022 | כו אלול התשפב

כנס "מוכנים להייטק 2022"

חברת מיקרוסופט ישראל ארחה השנה את הכנס השנתי של התוכנית לניהול טכנולוגיה של אוניברסיטת בר-אילן, במסגרת שיתוף הפעולה בין החברה לתוכנית

תמונה
מיקרוסופט

כנס "מוכנים להייטק 2022" שהתקיים לאחרונה בחברת מיקרוסופט ישראל, בהשתתפות נציגים מהתעשייה, מרצים וסטודנטים, היה שיאו של שיתוף הפעולה שהתקיים השנה בין התוכנית לניהול טכנולוגיה במחלקה לניהול של אוניברסיטת בר-אילן, וחברת מיקרוספט. 

התוכנית לניהול טכנולוגיה נועדה להעניק לסטודנטים ידע מקיף לצד כלים מעשיים שיאפשרו להם לנהל את המערך הטכנולוגי בארגונים שונים, בין אם הם עוסקים בפיתוח טכנולוגיות חדשות, ובין אם הם עוסקים בתחומים אחרים ומבקשים למקסם את השימוש בטכנולוגיה לצורכי הארגון. במהלך הלימודים הם גם רוכשים הסמכות בינלאומיות בשווי אלפי שקלים. בארוע שהתקיים במשרדי החברה בהרצליה, הציגו הסטודנטים שבחרו להתמחות בתעשייה את הפרויקטים שלהם. בנוסף הם האזינו להרצאתו של ד"ר חיים שפירא וזכו בקורסים ובהכשרות מתנת מייקרוסופט.

לדברי ראש תחום ניהול טכנולוגיה במחלקה לניהול, ד"ר אמיר אללוף, הגישור על הפער בין המעשי לתיאורטי, היא המשימה העיקרית במסלול הלימודים לתואר ראשון בניהול טכנולוגיה. "מסלול חדשני זה הוא הראשון מסוגו בארץ, והיחיד שמשלב לימודי ניהול עסקים עם טכנולוגיה, בידיעה שארגונים במאה ה-21 זקוקים לעובדים בעלי יכולת ניהולית והכשרה אינטרדיסציפלינרית ייחודית, שתאפשרנה להם לקבל החלטות מבוססות נתונים בסביבות עתירות טכנולוגיה. תוכנית הלימודים בתחום הזה משתנה כל העת בהתאם לשוק הטכנולוגי הדינאמי והשנה לראשונה התקיים גם שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט".

עוד כתבות שיעניינו אותך