Skip to main content
06.07.2020 | יד תמוז התשפ

הכירו את חנאן אבו חסאן

סטודנטית לתואר שני בפקולטה למדעי החיים, זכתה פעמיים במלגה לתלמידי מחקר מצטיינים

תמונה
אבו חסאן

הכירו את חנאן אבו חסאן, המסיימת בימים אלה את לימודיה לתואר השני בפקולטה למדעי החיים באוניברסיטת בר-אילן (2020). חנאן, החוקרת את הנגיף KSHV במעבדה של פרופ' רונית שריד, זכתה פעמיים במלגה לתלמידי מחקר מצטיינים מהמועצה להשכלה גבוהה. חנאן גם שימשה כחונכת לסטודנטים ערביים בשנה א' בפקולטה למדעי חיים.

בתקופת הקורונה חנאן עבדה במעבדה לבדיקות קורונה במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

חנאן מספרת כי השילוב בין טכנולוגיה וביולוגיה משך אותה תמיד, עוד מאז שהייתה בבית ספר במגמת ביוטכנולוגיה. תחום הביולוגיה רחב במיוחד, תמיד ישנם דברים חדשים ומעניינים ללמוד ולהעמיק בהם. "מסלול המחקר בעיניי הוא החשוב בכל תחום, ובאופן ספציפי בביולוגיה. עם כל מגפה, צריך בראש ובראשונה לחקור ולהכיר את סיבותיה כדי למצוא בסופו של דבר את הפתרון. כל ממצא בתחום זה יכול להוסיף עוד אבן דרך בכיוון היעד הרצוי".

חנאן מספרת על מספר דברים שמהנים בעינייה בלימודים כמו הצלחה בניסוי חשוב, בניית הלו"ז שלה בצורה שתתאים לה, חברים חדשים ובמיוחד את השותפות שלה למחקר במעבדה.

הפינה האהובה על חנאן בקמפוס היא הספסלים ברחבה ליד הספרייה המרכזית, במיוחד בעונת האביב כשהכול שם פורח.

חנאן מספרת שהיא מאוד מתחברת לביוטכנולוגיה ובמיוחד לפרויקט שלה, לכן היא מתכננת להמשיך לתואר שלישי אצל פרופ' רונית שריד.

אחרי הלימודים חנאן משפת שתיקח איתה הלאה סבלנות, ידע וניסיון בשיטות שונות שיכולות לעזור לי בהמשך הדרך, עצמאות והתמדה, "למדתי לא לוותר ושתמיד יש דרך להצלחה. כל יום הוא הזדמנות חדשה לקבל מידע חדש ולצעוד עוד צעד קדימה".

רוצים לדעת עוד על לימודים בפקולטה למדעי החיים? היכנסו