Skip to main content
27.11.2023 | יד כסלו התשפד

אקדימה - לימודי המשך להתפתחות אישית ולהכשרה מקצועית

באתר אקדימה תמצאו בקלות ובמהירות את הקורס המתאים לכם, מבין 200 קורסים במגוון רחב של תחומים

תמונה
אקדימה

אוניברסיטת בר-אילן משיקה בימים אלה את יחידת לימודי ההמשך 'אקדימה' שמאגדת תחת קורת גג אחת יותר מ-200 קורסים במגוון תחומים להכשרות מקצועיות, להעשרה ולהתפתחות אישית.

בעולם המודרני, שבו קצב ההתפתחות מהיר מתמיד, לכל אדם ולכל עובדת ועובד, יש צורך קבוע בשמירה על רלוונטיות ועל עדכניות לשוק העבודה ולעולם הגלובלי. 'אקדימה' מיועדת לענות על צורך זה, ומציעה קורסים ומסלולי לימוד מעשיים שמתאימים לצורכי השוק, בהם קורסים בתחומי גישור, יזמות נדל"ן, תקשורת ושיווק, פיננסים, ניהול, סייבר, בריאות ותרבות. 

אתר אקדימה כולל מנגנון חיפוש מתקדם שמאפשר לאתר ולמצוא את הקורס המתאים לכם מתוך המגוון הרחב. פעילות היחידה פותחה על בסיס מערכות לימודי ההמשך הפועלות במוסדות הלימוד המובילים בחו"ל, דוגמת אוניברסיטאות הרווארד וסטנפורד.

במהותה נשענת 'אקדימה' על מערך לימודי ההמשך שפעל עד כה במסגרות שונות בקמפוס. מערך זה ינוהל מעתה במקום אחד ויאחד את כל הידע הקיים בתחום, לטובת שיפור תוכניות הלימוד ועדכונן, ייעול שיווק התוכניות והרחבת קהלי היעד שלהן.

נעמה גת, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של בר-אילן אומרת כי עולם הלמידה משתנה לנגד עינינו. "עד לפני כמה שנים, תואר ראשון ותואר שני היו המדד למומחיות בנושא מסוים. כיום, כאשר העולמות המקצועיים מתפתחים ומשתנים כל העת, אנשים רוצים וצריכים להיות בתהליך למידה קבוע, כדי להתאים את עצמם לשינויים ולכל חידוש או התפתחות".

'אקדימה' מאפשרת לכל אחת ואחד להרכיב תוכנית לימודית והכשרה שתכלול תחומים נקודתיים שרלוונטיים ומעניינים אותם, בהתאמה אישית. הקורסים ב'אקדימה' עוסקים בתחומים מעולמות תוכן מגוונים: טכנולוגיה וסייבר, ניהול עסקים, נדל"ן ויזמות, פיננסים, רפואה, פסיכולוגיה, משפט, אימון והנחיה ועוד.

תוכניות הלימוד והקורסים ב'אקדימה' מאושרים על ידי ועדה אקדמית המורכבת מחברי סגל בר-אילן, שבראשה עומדת פרופ' נועה ויליצ'ינסקי מהמחלקה לפסיכולוגיה. הלמידה בקורסים היא היברידית – ומשלבת בין לימודים בקמפוס לבין למידה דיגיטלית עצמאית מרחוק, באמצעות כלים טכנולוגים מתקדמים.

 

לימודי המשך להתפתחות אישית ולהכשרה מקצועית אקדימה - היכנסו

עוד כתבות שיעניינו אותך