Skip to main content
31.12.2023 | יט טבת התשפד

"שירות המילואים לא יפגע בעתידכם המקצועי"

נשיא אוניברסיטת בר-אילן פרופ' אריה צבן, פונה במסר מחזק לסטודנטים המשרתים במילואים

תמונה
שמור

ראשית, אני רוצה לומר תודה. ההתגייסות שלכם ושלכן למעננו מאפשרת לנו לקיים חיים בעורף ולפתוח את שנת הלימודים האקדמית, שתכשיר עשרות אלפי רופאים, מהנדסים, מורים, פסיכולוגים ובוגרים נוספים, במקצועות שהכרחיים לחוסנה ושיקומה של מדינת ישראל.

כטייס במילואים וכאבא לחיילי מילואים, אני מתחייב בפניכם ששירות המילואים לא יפגע בעתידכם המקצועי. יצרנו עבורכם "אפוד אקדמי" שיאפשר לכם להתחיל ולסיים את שנת הלימודים, ויעניק לכם תמיכה אקדמית, רגשית וגם כלכלית. התוכנית כוללת, בין היתר, שבוע לימודים שלם רק בשבילכם ולמענכם; חונכים אישיים שיקלו עליכם את המעבר מהצבא בחזרה לאזרחות; את חברי וחברות הסגל שלנו, האקדמי והמנהלי כאחד, שיתגייסו גם הם, בתורם, כדי להקל עליכם להשלים פערים ולעמוד במשימות הנדרשות. וזוהי רק ההתחלה: בהמשך השנה תמשיכו לקבל מאיתנו מעטפת מלאה, מחבקת ותומכת, שתבטיח שתסיימו את השנה ביחד עם כולם, מבלי לפגוע בבסיס הידע הנדרש לסיום התואר.

אנו, באוניברסיטת בר-אילן, מבקשים להכיר בתרומה החשובה שלכם ולהוקיר לכם ולכן תודה. המשיכו במשימתכם החשובה, התמקדו בה והסירו מלבכם כל דאגה אחרת. אנחנו פה, מחכים לכם ולכן, מצפים לרגע שנצעד ביחד בשבילי הקמפוס. 

לכל ההטבות וההקלות הכלולות במתווה "האפוד האקדמי" 

עוד כתבות שיעניינו אותך