Skip to main content
18.05.2022 | יז אייר התשפב

מרצות ומרצים מצטיינים תשפ"ב

19 מרצים ומרצות מכל תחומי הלימוד קיבלו בשנת הלימודים תשפ"ב אות הצטיינות בזכות הוראה איכותית ותרומה מיוחדת לקידום ההוראה. בנוסף, שש מחלקות זכו בתעודות הצטיינות וציון לשבח

תמונה
מרצים מצטיינים תשפב

טקס הענקת הפרסים התקיים ב-כ"ט באייר תשפ"ב, 30 במאי 2022,  בהנחייתו של סגן הרקטור, פרופ' אריה רייך.

המרצים המצטיינים נבחרו על ידי ועדה מיוחדת המורכבת ברובה ממרצים מצטיינים משנים קודמות. הם קיבלו את הציונים הגבוהים ביותר בהערכות הסטודנטים בסקרי ההוראה, וזכו להמלצות מראשי המחלקות על הוראה איכותית ותרומה מיוחדת לקידום ההוראה במחלקות שלהם.

מרצים מצטיינים

בטקס קיבלו גם שש מחלקות מצטיינות תעודות הוקרה. שתיים קיבלו תעודת הצטיינות - המחלקה לספרות משווה וביה"ס לאופטומטריה ומדעי הראייה בתעודת ציון לשבח קיבלו ארבע מחלקות - המחלקה לערבית, המחלקה לפיזיקה, התוכנית ללימודי פרשנות ותרבות והחוג להכשרת מורים: תעודת הוראה.

בטקס השתתפו גם נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריה צבן; הרקטור, פרופ' אמנון אלבק; ראש המרכז לקידום ההוראה; ד"ר קרן גולדפרד, דיקני הפקולטות, ראשי המחלקות, המרצים המצטיינים ומשפחותיהם.

Remote video URL

 

ואלה המרצות והמרצים שנבחרו (לפי סדר האלף-בית) ודברי הסטודנטים:

ד"ר סעיד אבוזיד, הפקולטה לרפואה

המרצה מדהים איתנו, מוכן ללמד בכל דקה פנויה, תודה רבה על הכל! ; ד״ר סעיד מקדיש את מיטב זמנו ונסיונו ללמד אותנו בכל רגע אפשרי, אינסוף שבחים לדר' סעיד!; ד"ר סעיד הוא לחלוטין האבא של המחלקה; רופא בחסד והתמזל מזלנו ללמוד מאיש כזה;

ד"ר יוליה אלעד-שטרנגר, המחלקה למדעי המדינה

המרצה מעולה והחומר מעניין ורלוונטי; מצליחה להעביר את החומר בצורה מצוינת למרות הזום; הקורס פשוט נפלא; קורס מהמם מרצה מושלמת; אחד השיעורים המעניינים שהיו פה.

ד"ר גלית בוטבול, המחלקה לניהול

מרצה נהדרת! נהנתי מכל רגע; ההרצאות הועברו ברמה הכי גבוהה שחוויתי עד כה; גלית מרצה מעולה באיכויותיה ועברתי להרצאה שלה במיוחד על מנת שהיא תהיה המרצה שלי; זכיתי להיות סטודנטית של גלית! המרצה הכי טובה באוניברסיטה בפער.

ד"ר  יוסי בן-ציון, המחלקה לפיזיקה

אדם חיובי ומדהים, גרם לי להנות מהקורס למרות הקושי שבחומר, זכינו; שלמות!; מרצה משכמו ומעלה, מעורר השראה, מובן, ברור, מתחשב, פשוט מושלם. אין מה להוסיף.

פרופ' מיטל גל תנעמי, הפקולטה לרפואה

מרצה מדהימה. השיעורים היו מאוד ברורים ומעניינים. חשובים מאוד להמשך ולהבנת מערכת החיסון; תודה לך על האכפתיות והדאגה ועל יצירת סביבה תומכת למידה ולא כזו שמקשה עליה; ד"ר מיטל העברת את החומר בצורה מעולה וקצב הדיבור שלך וההיענות לסטודנטים היה מצוין, תודה רבה; תודה לך באמת על תענוג צרוף.

ד"ר חנה הנדלר, המדרשה לנשים

מעבירה את הלהט שלה ללימוד התורה הלאה; נהניתי כל כך מכל הפרשנויות והחידושים המתוקים; תוססת, מחברת את הקורס לספרות, פסיכולוגיה, חינוך ותחומים נוספים; לא משנה מה היא מלמדת, תמיד מעולה.

ד"ר שלומית וייס דגן, ביה"ס לעבודה סוציאלית

ד"ר שלומית היא אישיות מיוחדת- מעצימה, לא שיפוטית, מרצה מדהימה, היא משהו מיוחד; מלאת כריזמה וחן; ד"ר וייס דגן מרצה מדהימה; בעלת אנרגיות טובות; כן ירבו מרצים כמותה.

הרב אייל ורד, המדרשה

הרב אייל ורד מלמד בצורה חוויתית מאוד ומעניינת, מאוד אכפתי כלפי הלמידה בשיעור וכלפי הלומדות בשיעור; לרב יש תמיד כזה מאור פנים; מרצה נדיר שרופה עליו;

מעניין מאד ואישיות סוחפת, הלוואי ויהיו עוד שיעורים שלו בהמשך.

ד"ר תמר חן-לוי, הפקולטה לחינוך

אחד השיעורים הכי מעניינים והכי טובים בסימסטר; קורס מרתק במיוחד שנוהל ביד אמן גם בזום; מרצה מדהימה, נהניתי מכל רגע; מרצה מאתגרת ומעניינת; תמר אשת חינוך אדירה. תמר היא נכס לאוניברסיטה!

ד"ר פאדי חסן, הפקולטה לרפואה

היה פשוט מעולה, בכל מפגש עימו הרגשתי שמדובר באדם שרק רוצה לעזור וללמד אבן שואבת של ידע; פשוט מצויין. נעים, מסביר ברור, פישט את החומר והיה ממוקד פשוט תענוג. תודה ויישר כוח; המרצה הכי טוב שהיה לי בפקולטה בפער עצום! פשוט מדהים.

ד"ר ניסן יששכר, הפקולטה למדעי החיים

[המרצה הכי טוב שנתקלתי בו עד היום;  מעביר את השיעור בצורה כזו חוויתית שגורמת לך לרצות להגיע ולהקשיב; איזה אדם, מעביר הכל בהומור וברוח טובה; מעביר את החומר בצורה עניינית; ניסן המרצה המצטיין שלי ללא ספק.

ד"ר מאיה כהן-מלייב, הפקולטה לחינוך

מלמדת בצורה מעניינת.. מראה יחס אישי לסטודנטים; מגוונת בצורת העברת התכנים בשיער; מרצה מאוד מסבירת פנים, נעימה; ד"ר מאיה קשובה כל כך לסטודנטים, נעימה, ברורה, מתחשבת. נהניתי מכל רגע. כיף להיכנס לשיעורים!

עמנואל מאייר, המחלקה לפיזיקה

מסביר מדהים, קשוב, מעניין; פשוט מתרגל מעולה. והכי חשוב שאף פעם לא נרדמים אצלו, גם לא בזום; עמנואל איכפתי מאוד ומסביר מצוין, כיף ללמוד אצלו; כיף להקשיב. עמנואל הוא ללא ספק אגדה.

ד"ר נטליה מאיר, המחלקה לבלשנות וספרות אנגלית

המרצה מעבירה את החומר בצורה מאוד ברורה; אין כמו נטליה, אחת המרצות הכי טובות וקשובות שיש באוניברסיטה; עוזרת בלי סוף; מאוד אוהבת ומשקיעה בסטודנטים וזה מורגש; מלמדת בצורה מקצועית, ברורה ומעניינת והציונים מוכיחים זאת; אני מרגישה שרכשתי כלים מעולים להמשך הדרך. מרצה מעולה! 

פרופ' מוטי נייגר, ביה"ס לתקשורת

ואוו! ואוו! מרצה מעולה; מרצה מקסים, איכפתי, חכם, מיקצועי; משלב למידה היברידית המתאימה לא רק לימי קורונה; נחוש לעזור לכל סטודנט באופן אישי; תענוג ללמוד ממך. 

ד"ר משה נתן, המחלקה ללימודי א"י וארכיאולוגיה

 ד"ר נתן פתח לי נושא שלם שלא הכרתי; אני התאהבתי בנושא הנלמד בעקבות המרצה; מרצה מדהים, השקעתו ניכרת; מרצה מצוין, יודע את החומר על בוריו, משתף ומעורר מחשבה; אין לפספס קורס זה, גם אם יצטרכו סטודנטים ללמוד על הירח.

רעות פלן, הפקולטה להנדסה

מתרגלת מצוינת בעיניי; וואי רעות מקסימה; ההקלטות המוקלטות מראש היו ענייניות בלי מריחות, מובנות ומעניינות; פשוט וואו! מסבירה את החומר בצורה ממש טובה, רואים שאכפת לה מאוד, והיא משקיעה המון!; אלופה שאין דברים כאלה; דוגמה ומופת לאיך מתרגל צריך להתנהל וללמד; המתרגלת מס. 1!

ד"ר רחל פרסקי, המחלקה לכימיה

רחל מדהימה! משרה אווירה טובה, מנחה בעדינות ובמקצועיות; היא הייתה ממש דואגת לכל אחד במעבדה; לימדה אותנו מה לעשות עם כל דבר, והייתה שם בשבילנו לכל שאלהה; תמיד זמינה לשאלות ועוזרת; מעבירה את החומר בצורה יוצאת מן הכלל; מרצה מעולה בגובה העיניים.

ד"ר יעל שובל צוקרמן, ביה"ס לעבודה סוציאלית

משדרת את אהבתה ואמונתה; מהווה השראה; מרצה מאוד מעניינת, מאוד מקצועית, קשובה; הלוואי שנלמד איתה קורס גם בשנה הבאה.