Skip to main content
08.02.2023 | יז שבט התשפג

פרופ' ז'אן סוסטיאל נבחר לאקדמיה הלאומית לרפואה מדעית

במסגרת פעילותו באקדמיה הלאומית יקדם פרופ' סוסטיאל מהפקולטה לרפואה של בר-אילן בגליל, את המחקר הרפואי בישראל

תמונה
סוסטיאל

 

פרופ' ז'אן סוסטיאל, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית במרכז הרפואי לגליל בנהריה והמשנה לדיקן לקידום אקדמי בפקולטה לרפואה של בר-אילן בגליל, נבחר כחבר באקדמיה הישראלית הלאומית לרפואה מדעית, ארגון המאגד את מיטב הרופאים-חוקרים, במטרה לקדם את המחקר הרפואי בישראל.

עוד חברים באקדמיה הלאומית לרפואה מדעית - פרופ' קרל סקורצקי, לשעבר דיקן הפקולטה לרפואה, פרופ' חיים פוטרמן מנהל מכון המחקר של המרכז הרפואי לגליל ודיקן בפועל של הפקולטה לרפואה, ופרופ' יעקב בורנשטיין בעבר מנהל מחלקת נשים ויולדות בנהריה.

בעקבות המינוי אמר פרופ' פוטרמן כי חברי הסגל בפקולטה התרגשו למשמע החדשות. "פרופ' סוסטיאל הוא לא רק חוקר וקלינאי מהשורה הראשונה, אלא גם  משמש כמשנה לדיקן לקידום אקדמי. מעורבותו האקדמית והמקצועית בפקולטה מוערכת ביותר". 

פרופ' סוסטיאל אמר בתגובה כי הוא חש כבוד גדול להיות חלק מגוף המייצג את מיטב הרופאים החוקרים בארץ. "החברות שלי ושל עמיתי מהפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן בגליל באקדמיה הלאומית, מהווה אמירה חשובה ביותר על איכות הרפואה בגליל, כל זאת בתנאים שאינם תומכים בהכרח בחיי אקדמיה פורחים. הדבר ממחיש את תרומתה החיונית של הפקולטה לרפואה של בר-אילן כקטליזטור המחקר והאקדמיה בתחום הרפואה בצפון".

לתוכניות הלימוד בפקולטה לרפואה 

עוד כתבות שיעניינו אותך