Skip to main content
21.02.2023 | ל שבט התשפג

ליז פייגין

החשיבה הביקורתית שרכשתי בתואר, בשילוב למידה עצמאית ותוכנית ההתמחות של בית הספר לתקשורת, עזרו לי להגיע לתפקיד משמעותי בעולם השיווק

תמונה
ליז

הכירו את ליז פייגין, בוגרת (2022) תואר ראשון בתקשורת, בסוציולוגיה ובאנתרופולוגיה, המשמשת היום כעורכת תוכן במחלקת התקשורת השיווקית ב-MAX פיננסים. "את הקריירה שלי בתחום התקשורת התחלתי מיד עם סיום התואר. היום אני עובדת בחברה שנמצאת במקום ה-23 בדירוג, מבין החברות שהכי טוב לעבוד בהן בארץ. החשיבה הביקורתית שרכשתי בתואר, בשילוב למידה עצמאית ותוכנית ההתמחות בבית הספר לתקשורת, עזרו לי להגיע לתפקיד משמעותי בעולם השיווק".

ליז מספרת כי התלבטה מאוד לפני שבחרה את מסלול הלימודים המגוון שלה. "בתחילת הלימודים לא ידעתי בדיוק מה התחום והכיוון שלי", היא נזכרת, "ידעתי רק שאני רוצה להעמיק ולחקור תחומים הומאניים – כי אני 'אדם של אנשים'. את בית הספר לתקשורת בחרתי מתוך אהבה לספרים ולסרטים שמדברים על ביקורת חברתית ועל חשיבה ביקורתית. לימודי תקשורת התחברו לי עם הרצון להמשיך לתחום השיווק, וידעתי שאני רוצה ללמוד במקום שייתן לי יותר מידע טכני, אלא ממש כלים להסתכל על העולם התקשורתי - מפוליטיקה ועד לפרסום. את לימודי הסוציולוגיה והאנתרופולוגיה שילבתי כי זה הרגיש לי נכון. בין הקורסים במגדר ועד הקורסים בשאמניזם, מצאתי את עצמי מתאהבת בתחום וחולמת על דוקטורט בסוציולוגיה או לעזוב הכל ולצאת לחקור ולכתוב יומני שדה על תרבויות רחוקות".

משנות הלימודים, ליז  לקחה איתה צידה רבה לעתיד: "נשארה איתי ההרגשה הזו שהגלגלים במוח זזים ועולים עוד ועוד רעיונות, ופתאום הכל מתחבר – עד למצב של אופוריה מתובנה חדשה. בנוסף וחשוב לא פחות מכך, אני לוקחת איתי מערכות יחסים - חברות שהכרתי, מרצים שאני בקשר עמם ומרגישה בנוח להתייעץ איתם ולבקר אותם באוניברסיטה גם אחרי התואר".

פעילות חווייתית מיוחדת שזכורה לה מהתואר, היא מפגש הבוגרים הראשון של בית הספר לתקשורת שארע מיד לאחר שסיימה את הלימודים. "פרופ' חיים נוי - ראש בית הספר לתקשורת וד"ר כלילה מגן, אותה זכיתי להכיר במסגרת קורס ההתמחות, ביקשו ממני לראיין את ג'ימבו ג'יי, זמר, מחזאי ואישיות מדהימה".

ליז מוסיפה כי הפינה האהובה עליה בקמפוס היא הספרייה למדעי החברה, "שם ביליתי הכי הרבה זמן והרגשתי הכי בבית. עצם העובדה שאני יכולה לגשת, לפתוח ספר ולשאוב ממנו רעיונות לעבודה או סתם להחכים, הפכו את הספרייה הזו לאחד המקומות שבהם העברתי הכי הרבה זמן בתואר".

ומה הלאה? "אני מתכננת להמשיך ולהתקדם בעולם השיווק כשהשמיים הם הגבול, אני מתכננת להגיע למשרות ניהול ומאמינה שהדרך לעשות זאת היא לא רק בעזרת ניסיון, אלא גם ואולי בעיקר באמצעות סבלנות, קשב ורצון אמיתי. אני שואפת להשפיע לטובה בכל מקום שאני נמצאת בו".

לתוכניות הלימוד של בית הספר לתקשורת
לתוכניות הלימוד במחלקה לסוציולוגיה ובאנתרופולוגיה