Skip to main content
08.03.2023 | טו אדר התשפג

יום עיון בבר-אילן למשפיעניות מהחברה הערבית

חברות קהילת "Suzan’s Team" הגיעו לאוניברסיטה למפגש שעסק בשימוש מיטבי בפלטפורמות חברתיות

תמונה
משפיעניות

עשרות משפיעניות מתחומים שונים בחברה הערבית הגיעו באחרונה למפגש באוניברסיטת בר-אילן, שכלל סדנה מיוחדת לשיפור, לפיתוח ולקידום בפלטפורמות חברתיות.

המפגש, שהתקיים לקראת עם יום האישה הבינלאומי, נערך בהובלת מחלקת הדוברות באוניברסיטה ואשת העסקים והמייסדת של קהילת "Suzan’s Team", סוזן מזאוי.

"פלטפורמות חברתיות הפכו לכלי משמעותי לפיתוח ולהרחבת העסקים שלנו, לקידום המוצרים והשירותים שלנו, ובעיקר: להעמקת הקשר עם קהל היעד שלנו", אמרה מזאוי במפגש, "ככל שחברה תתמקד בעסקים שלה ובפיתוחם, כך היא תהפוך לחברה טובה יותר".

בכנס השתתפו גם ענת לב-קונפורטס, דוברת האוניברסיטה, ומרים יונס מצוות השיווק בבר-אילן , שבירכו את המשתתפות. רפעת סוידאן, מייעץ אקדמי לסטודנטים ערבים באוניברסיטה, סיפר במפגש כי 70% מהלומדים והלומדות באוניברסיטה מקרב החברה הערבית, הן נשים.

במהלך המפגש נערכו כמה הרצאות: ד"ר טלי גזית מהמחלקה למדעי המידע שוחחה עם המשתתפות על פסיכולוגיית האינטרנט; ד"ר מנאל תותרי ג'ובראן מהפקולטה למשפטים הרצתה על חברה רב תרבותית עם מסורות ועם מנהגים שונים; ראמז סאלם מנהל מחלקת הדיגיטל במשרד הפרסום מזאוי פרסומאים העביר הרצאה על הדרכים לשימוש בפלטפורמות חברתיות, עם דגש על שימוש במשפיעניות באינסטגרם.

לתוכניות הלימוד במחלקה למדעי המידע