Skip to main content
19.06.2023 | ל סיון התשפג

נשיא המדינה השתתף בטקס הענקת התארים במשפטים

דקנית הפקולטה למשפטים, פרופ' מיכל אלברשטין, הכריזה בטקס על הקמת מרכז "צדק מארץ", שיפתח תפיסה חדשנית של המשפט כגשר בין תחומים ובני אדם

תמונה
נשיא

ב-20 ביוני 2023 נערך בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן טקס חלוקת התארים השנתי, בהשתתפות נשיא המדינה יצחק הרצוג, אחיינו של יעקב הרצוג שעל שמו קרויה הפקולטה.

דקנית הפקולטה, פרופ' מיכל אלברשטין, הכריזה בטקס על הקמת מרכז "צדק מארץ", שיפתח תפיסה חדשנית של המשפט כגשר בין תחומים ובני אדם, במטרה לסלול שביל זהב מבוסס-דיאלוג והסכמות בחברה הישראלית והגלובלית. בהשראת הפסוק "אמת מארץ תצמח וצדק משמים נשקף" (תהלים פה, יב), המרכז יקדם מחקר, מדיניות, כלים, פרקטיקות וחשיבה יצירתיים, על אודות העתיד המשותף של החברה הישראלית, תוך שאיפה לסולידאריות.

"הפקולטה למשפטים בבר-אילן היא המגוונת והפלורליסטית בישראל, ומנשבת בה רוח של יצירת הסכמות, של גישור ושל פשרה", אומרת פרופ' אלברשטין, "סגל מרצי הפקולטה כולל קבוצה ממחוללי המהפכה המשפטית והתומכים בה, קבוצת מרצים העומדת בראש המתנגדים למהפכה, ולצידן קבוצת מרצים מיוזמי ההסכמות, שפעלה במשכן נשיא המדינה. גם אוכלוסיית הסטודנטים ומשפחותיהם מגוונת ומשקפת את כל קצוות החברה. אירוח נשיא המדינה בטקס הענקת התארים, מהווה מפגש עם המגוון החשוב המתקיים בחברה הישראלית. השתתפותו ודבריו של הנשיא בטקס הבוגרים והמוסמכים שלנו, בפני קהל של יותר מ-1,500 משתתפות ומשתתפים שצפוי להגיע לאירוע, יסמלו הכרה בחשיבות ההידברות, בצד העמידה האיתנה על עקרונות היסוד של המשפט הישראלי כמבוסס על ערכי היסוד של המדינה כיהודית ודמוקרטית".

במהלך הטקס קיבלו כמה מהמסיימים תעודות מיוחדות: אמיר חיים פינקוס שסיים כבוגר בהצטיינות יתרה – והמוסמכים המצטיינים אהוד לנדאו שלמד לתואר שני במשפטים למשפטנים ואריאל משה פרנקנטל שלמד לתואר שני במשפטים בתוכנית ללא משפטנים.

לתוכניות הלימוד במשפטים