Skip to main content
19.06.2023 | ל סיון התשפג

הידע בשפה הוא כוח ויתרון בחיים ובעבודה

הכירו את אפרת מירקין פראמדיקית ואחות מוטסת, שלומדת בלשנות אנגלית ותרבות צרפת וגם מספיקה ללמד רפואה דחופה

תמונה
Influential_BG_04-14

הכירו את אפרת מירקין סטודנטית לבלשנות אנגלית ולתרבות צרפת, הלומדת במסלול דו חוגי מובנה שפרוש על פני שש שנים. אפרת היא פאראמדיקית מוטסת ואחות בחדר המיון של בית החולים בילינסון. כחלק מתפקידיה היא מלווה מטופלים ופצועים הזקוקים להטסה בליווי רפואי ברחבי העולם, וכן משמשת כמרצה וכמתרגלת באוניברסיטאות המכשירות צוותי רפואה דחופה. 

אפרת אומרת כי בחרה ללמוד בתוכנית זו בבר-אילן "מכיוון שאני מסתובבת בעולם ועובדת מול צוותים רפואיים בינלאומיים, ומלבד טרמינולוגיה רפואית ראיתי את הצורך בשפות נוספות לבניית תקשורת טובה". בנוסף, התוכנית המיוחדת מאפשרת לה להמשיך ולעבוד ולהקדיש זמן למשפחתה במקביל ללימודים, וזאת תודות לפריסת הלימודים על פני שש שנות לימוד.

לדבריה, בכל שפה, מדוברת, מצוירת או כתובה, יש הרבה עוצמה ומשמעויות. "האבולוציה וההתפתחות של שפה, ההיסטוריה, האטימולוגיה שלה ונקודות ההשקה שלה עם שפות אחיות, היו בשבילי תמיד מקורות למשיכה ולעניין. ידע ויכולת שימוש בשפה הם כוח המעניק יתרון בחיים בכלל ובשוק העבודה בפרט". 

אפרת מוסיפה כי הלימודים עצמם, המרצים והסטודנטים הלומדים לצידה, מוסיפים לחייה עושר של ידע, גיוון ורבדים נוספים. "לטעמי, אנחנו צריכים לשאוף לשלב לימודים בשגרה של כולנו, במינון המתאים לכל אחד ואחת".

בעתיד אפרת מתכננת להמשיך לעבוד כאחות וכפרמדיקית, ולהתמחות מקצועית בתחום הרפואה הדחופה בארץ ובחו״ל. "במקביל, בחיי האישיים, מתוכנן מעבר לקנדה לטובת לימודים אקדמיים של הילדים".

לתוכניות הלימוד בפקולטה למדעי הרוח