Skip to main content
20.04.2021 | ח אייר התשפא

בית חולים לדובים בפקולטה לרפואה

כ-500 ילדים מכל הארץ, השתתפו באירוע המקוון. הסטודנטים "טיפלו" בדובים ובובות, ייעצו, הסבירו ובעיקר הרגיעו את חששם של הילדים מהתהליכים הרפואיים

תמונה
bears

"בית החולים לדובים", המיזם הקהילתי של הפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי בגליל, התקיים השנה במתכונת מקוונת, שאיפשרה ליותר מ-500 ילדים מכל רחבי הארץ להשתתף בו. 

במסגרת האירוע הוקמו במתחם הפקולטה 'עמדות טיפול' מגוונות: חדר מיון, מחלקות כירורגיה, אורתופדיה, פנימית וקורונה. הילדים הוזמנו להביא למפגש המקוון בובה או דובי אהובים ולשאול שאלות הקשורות למחלות, פציעות או טיפולים רפואיים. הילדים נרשמו מראש לצ'אט עם רופאים (סטודנטים וסטודנטיות לרפואה של הפקולטה) ועלו נרגשים לקבל ייעוץ רפואי און ליין. 

35 סטודנטים מהפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי "טיפלו" בדובים ובובות, נתנו ייעוץ רפואי, הסבירו ובעיקר הרגיעו את חששם של הילדים מהתהליכים הרפואיים.

פרופ' קרל סקורצקי, דיקן הפקולטה לרפואה הודה לפרדי זינגר, יו"ר קרן מת"ת, על תרומתו הגדולה להפקת המיזם ולקהילת הצפון בכלל, והוסיף: "בכל שנה אנו נערכים לאירוע המרגש והחשוב הזה ומארחים בו בעיקר את ילדי צפת והאיזור. השנה ההתרגשות שלנו הייתה כפולה כי יכולנו להרחיב את המסגרת ולשמח את כלל ילדי ישראל. מטרת האירוע היא להפיג חששות בקרב ילדים צעירים מטיפול רפואי, ומאות הילדים שחוזרים בכל שנה לאירוע יכולים להעיד על הצלחת המשימה".

זינגר השיב: "האירוע המשלב רפואה וקהילה, מהווה חגיגה למען מטרה טובה. אחת ממטרות האירוע בכל שנה היא חיזוק קהילת הצפון וילדיה, והשנה יכלו להשתתף בו ילדים מכל רחבי הארץ, ולהכיר את הרופאים הנהדרים לעתיד של הפקולטה לרפואה בצפון, מתוך ביתם".

פרויקט "בית החולים לדובים" מתקיים זו השנה השביעית והוא מתאפשר באמצעות התנדבות ויוזמת הסטודנטים ובשיתוף עם הנהלת הפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן וקרן מת"ת מייסודו של פרדי זינגר.

עוד כתבות שיעניינו אותך