Skip to main content
10.06.2021 | ל סיון התשפא

הזמנה לפיתוח יוזמות לשיפור השירות לחולים

אוניברסיטת בר-אילן והמרכז הרפואי וולפסון פרסמו קול קורא לתחרות פיתוח פתרונות לשיפור חוויית הטיפול במרפאות החוץ של בית החולים, במטרה להפוך את הביקור במרפאה לנעים וחיובי יותר

תמונה
כתבה

ביקור במרפאה הוא דבר שרובנו מעדיפים לחוות כמה שפחות, אך הוא בלתי נמנע – בשלב כזה או אחר בחיינו נגיע למרפאה כדי לקבל טיפול או ללוות אדם קרוב. מעבר לבעיה הרפואית, הביקור במרפאה עלול להיות רצוף בקשיים ובאתגרים שרק מעצימים את הקושי – מחיפוש חניה ועד ההמתנה דרך כל הבירוקרטיה. לאנשים עם מוגבלויות ולכאלה שאינם דוברים עברית הקושי עשוי להיות גדול עוד יותר.

מרכז היזמות אנבוקס של אוניברסיטת בר-אילן והמרכז הרפואי וולפסון מזמינים חוקרות, סטודנטים ויזמיות לרתום את היצירתיות המחשבתית וחזית הטכנולוגיה לפיתוח פתרונות המשפרים את מסע המטופלים והמטופלות במרפאות החוץ במרכז הרפואי וולפסון. המשתתפים בתחרות נקראים לשים דגש על האתגרים הבאים: סיפוק מענה בזמן אמת תוך ראייה כוללת והקשבה לצרכי המטופלים, הסתמכות על נתונים ויכולות טכנולוגיות מתקדמות ליצירת מענה רפואי אישי וחווית שירות יוצאת דופן למטופלים ולמלוויהם, וחווית הגעה והמתנה נוחה, נעימה ואישית.

התחרות מיועדת למשתתפים ממגוון דיסציפלינות ונושאת פרסים. להרשמה ופרטים נוספים היכנסו לאתר "אתגר חווית המטופל.ת"