Skip to main content
11.11.2020 | כד חשון התשפא

הכירו את ליאם כץ

עוד לא סיים את חטיבת הביניים וכבר לומד לתואר ראשון בערבית

תמונה
ליאם כץ

הכירו את ליאם כץ, בן 14.5 מתל אביב, סטודנט לתואר ראשון בערבית באוניברסיטת בר-אילן (2020), שממשיך ללמוד בתיכון עירוני א' אומנויות במגמת תיאטרון. ליאם, שחקן חובב, התקבל ללימודי התואר לאחר שסיים את המכינה בהצטיינות.

ליאם מספר שהוא בחר ללמוד תחום זה כי "מגיל צעיר אני מחובר לשפה הערבית ואוהב אותה. בחרתי ללמוד ערבית גם בבית הספר ולהתעניין במחקר השפה והתפתחותה. החיבור שלי עם השפה הערבית מוביל אותי לרצון להשתלב ביחידה מובחרת בצבא ולהמשיך בכך גם באזרחות. לאור המצב במזרח התיכון, חשוב לדעת ערבית כשפה שמחברת בין עמים שונים. בעתיד ארצה גם לפתח את התחום ולשלב בו לימודי מחשבים".

הוא מספר שהדבר ממנו הוא הכי נהנה בלימודים זה הלמידה בסביבה בוגרת והחיבור של המרצים לסטודנטים.

לכל המידע על התוכנית לתואר ראשון בערבית>>>

לצערו של ליאם הוא החל את לימודיו בתקופת הקורונה ולכן יצא לו להגיע לקמפוס רק שבוע אחד התחילת במכינה, או הוא מספר שמהשבוע הזה הוא התאהב בפינות הספסלים בטבע, שם נרגע בזמן ההפסקות.

שאיפותיו ותוכניותיו של ליאם לעתיד הן " להכיר ולהעמיק בשפה הערבית, ובנוסף להשתלב ביחידה מובחרת בצבא ובאזרחות, בעזרת הכלים שארכוש".

ליאם מספר  שייקח איתו להמשך מלימודיו בבר-אילן את ההבנה "שאין דבר העומד בפני הרצון. גם אם לפעמים קשה, בעזרת התמדה וכוח רצון מגיעים לתוצאה. התחום שבחרתי ללמוד ישמש לי כפתח להרבה דלתות".

רוצים לדעת עוד על לימודי ערבית? היכנסו