Skip to main content
04.10.2021 | כח תשרי התשפב

הכירו את ד"ר נורית גלזר-חודיק

בוגרת תואר שלישי בעבודה סוציאלית בחקר החוויה הגברית בלידות שקטות

תמונה
ד"ר נורית גלזר

הכירו את ד"ר נורית גלזר-חודיק, עובדת סוציאלית שסיימה לאחרונה את עבודת הדוקטורט שלה בבית ספר לעבודה סוציאלית (2021). "בעבודת הדוקטורט שלי בחרתי להתמקד בגברים שחוו לידה שקטה, נושא שלקוח מעולם תוכן השמור לרוב לנשים. השיח המעמיק עם גברים היה מרגש במיוחד. למרות הדעה הרווחת כי גברים אינם נוטים לדבר או לחלוק את רגשותיהם, הראיונות עימם היו עשירים ואופיינו בשיח רגשי מעמיק ויוצא דופן".

העבודה שנעשתה בהנחייתה של פרופ' נחמי באום, נקראה 'גם אני איבדתי ילד'. "במהלך הלימודים, אהבתי יותר מכל את עבודת המחקר שזימנה לי אתגר אינטלקטואלי שחייב אותי ליצירתיות במחשבה ובהתבוננות. העיסוק המחקרי המעמיק, תוך דיאלוג עם המנחה שלי, וקריאה וכתיבה בנושא, הובילו אותי למחוזות חדשים שטרם פגשתי לאורך דרכי המקצועית".

ד"ר גלזר חודיק עובדת בעשרים השנים האחרונות בעיקר עם אוכלוסיות בסיכון, בתחומים הקשורים למיניות, להט״ב ופגיעה מינית. בנוסף היא מקדמת את השיח על בריאות מינית, מדריכה סטודנטיות ומנחה קבוצות עובדים.

את דרכה המקצועית היא החלה כעובדת סוציאלית בפרויקט ייחודי בישראל, "בית דרור", שנתן קורת גג לנוער להט״ב בסיכון בתל אביב. "אחרי שלוש שנים מאתגרות היה ברור כי הפרויקט, שהחל כניסוי, הוכיח את עצמו. בד בבד, השתלבתי בפרויקט ייחודי נוסף השייך למרפאת לוינסקי, המרפאה הקהילתית בתחנה המרכזית בתל אביב, ועסקתי בהסברה ובקידום מיניות בריאה עם אוכלוסיות בסיכון".

רוצים לדעת עוד על לימודים בבית הספר לעבודה סוציאלית? היכנסו