Skip to main content
04.07.2021 | כד תמוז התשפא

המנצחות באולימפיאדה למדעי המחשב

ארבע תלמידות המרכז האוניברסיטאי לנוער זכו במדליות באולימפיאדה האירופאית לנערות במדעי המחשב

תמונה
n,n

ברכות לתלמידות המרכז האוניברסיטאי לנוער - יעל גינזבורג, עדי ריבקין, ניקול גרוסמן, שירלי מושקטין (מימין לשמאל בתמונה) - שזכו במדליות באולימפיאדה האירופאית לנערות במדעי המחשב EGOI.

התלמידות מתאמנות עם הצוות האקדמי המקצועי של המחלקה למדעי המחשב באוניברסיטת בר-אילן וייצגו את ישראל בתחרות EGOI שהתקיימה השנה בפעם הראשונה ונמשכה יומיים. התחרות התקיימה באופן מקוון והשתתפו בה 157 מתחרות מ-43 מדינות.

עדי ושירלי זכו במדליות כסף, שירלי ויעל - במדליות ארד, לאחר שהתמודדו בהצלחה עם אתגרי האולימפיאדה: ארבע משימות בעלות אופי אלגוריתמי שאותן התבקשו לפתור באמצעות קוד תוך חמש שעות.

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון בירכה את הנערות: "אני מברכת את התלמידות היקרות שלקחו חלק באולימפיאדה האירופית לבנות, בה הציגו פתרונות המעידים על חשיבה יצירתית, שלאורם זכו במדליות, על כך גאוותנו. מדינת ישראל מובילה בתחום הסייבר ברמה עולמית וזו עוד הוכחה לכך. אני בטוחה שהבנות הללו ישתלבו בעתיד באקדמיה ובמחקר ויהיו מפורצות הדרך בתחום".

פרופ' משה לוינשטיין, משנה לנשיא אוניברסיטת בר אילן ויו"ר המרכז האוניברסיטאי לנוער, אמר: "ניקול, עדי, שירלי ויעל הגיעו להישגים חסרי תקדים בזכות עצמן ובזכות המערכת האקדמית, שעומדת מאחוריהן והמאמנים המקצועיים. אחרי סופשבוע מתוח שמחנו לקבל את התוצאות המרשימות ואנו גאים בהן. מקווים שההצלחה של ארבעתן תביא עוד נערות רבות לנבחרת". נשיא האוניברסיטה פרופ' אריה צבן יזמין את הנערות לפגישה בלשכתו לרגל הזכייה.