Skip to main content
30.11.2022 | ו כסלו התשפג

ליאור איציקוביץ

כבוגרת של לימודי ניהול טכנולוגיה הבנתי טוב את העולם הדיגיטלי ואת היישומים שלו לעולם השיווק, ורציתי לחבר בינהם

תמונה
ליאור

הכירו את ליאור איצקוביץ' בוגרת תואר ראשון בניהול טכנולוגיה באוניברסיטת בר-אילן וסטודנטית לתואר שני במנהל עסקים בהתמחות שיווק גם כן בבר-אילן. (2022). ליאור מספרת שבחרה ללמוד מנהל עסקים בשל הייתרון שהידע הזה מעניק בשוק העבודה. "כבוגרת של לימודי ניהול טכנולוגיה הבנתי טוב את העולם הדיגיטלי ואת היישומים שלו לעולם השיווק, ורציתי לחבר בינהם". 

את אחת החוויות המשמעותיות שהשפיעו על החלטתה, חוותה ליאור בתקופת התואר הראשון. "במהלך עבודת הסמינריון של התואר הראשון בניהול טכנולוגיה, יזמנו אפליקציה למחפשי עבודה וקראנו לה "JOBINGO". בתערוכת הסיום החגיגית שהמחלקה ערכה, הצגנו את הפרויקט לפני כמה אנשים בכירים שפועלים בתחום היזמות בחברות גדולות ואז הבנתי את הכוח העצום הטמון בחיבור של הטכנולוגיה לכל ההיבטים של שיווק עסקי".

בזמן הלימודים ליאור אוהבת לבלות בקופי טיים ליד בניין משפטים, ו-"לשתות קפה באווירה של פריז". בעתיד היא מקווה לצבור ניסיון בעולם השיווק ולשאוף להיות סמנכ"לית שיווק באחת החברות האהובות עליה כמו נספרסו או פקטורי 54. 

עם זאת, גם לאחר שתסיים ללמוד היא אומרת שתמיד ילוו אותה "הרצון ללמוד עוד ועוד, לימודים משמע התפתחות, לכן לא ארצה להפסיק ללמוד לעולם".