Skip to main content
30.11.2022 | ו כסלו התשפג

נטלי פיץ

בלימודי רכשתי את החשיבה האנליטית והלוגית הדרושה להבין כיצד עובדות טכנולוגיות אינטרנט מורכבות ואיך לפתח רעיונות מאפס ועד לממשק הדיגיטלי הסופי

תמונה
 נטלי פיץ

הכירו את נטלי פיץ בוגרת תואר ראשון במחלקה למדעי המידע וכיום מהנדסת מידע בחברה הנותנת שירותי Outsource, ומומחית בשירותי ענן.

נטלי מספרת כי בחרה בלימודי מידע בשל העניין שעורר בה התחום והאתגרים שהוא הציב לה. היא מספרת כי במסגרת פרויקט הגמר שלה השתתפה בפיתוח ממשק היודע להתאים למשתמש את המתכונים הכי פופולריים ברשת, בעזרת אלגוריתם חכם שיודע לזהות מה המשתמש אוהב ולהתאים תוצאות. "הלימודים העשירו את עולמי בתחום הדאטה, התכנות והפיתוח, ומינפו את היכולות האישיות שלי בתחום פיתוח האתרים והאפליקציות".

במהלך התואר נטלי גם התנדבה ב-shecodes כמדריכת ווב בסניף פייסבוק תל אביב. "למדתי בעצמי והדרכתי אנשים לפתח פרויקטים אישיים בשפות HTML, CSS, JS. בלימודי רכשתי את החשיבה האנליטית והלוגית הדרושה להבין כיצד עובדות טכנולוגיות אינטרנט מורכבות ואיך לפתח רעיונות מאפס ועד לממשק הדיגיטלי הסופי".

במהלך התואר נטלי מספרת כי למדה גם כיצד לחקור ברשת ולהפיק מידע רלוונטי ממיליוני תוצאות, כדי להגיע לתובנות משמעותיות. "כיום אני מרגישה שאפשר למצוא הכול בגוגל והרבה פעמים אני מאמינה שזה המון בזכות התואר שפתח בפני את עולם האינטרנט מכל קצותיו". 

רוצים לדעת עוד על תוכניות הלימוד במחלקה ללימודי המידע? היכנסו