Skip to main content
22.11.2023 | ט כסלו התשפד

"אנו מגויסים למענכם"

פרופ' אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר-אילן, נפגש עם סטודנטים וסטודנטיות במילואים והבטיח: "אנו שומרים על הגב שלכם כדי שתוכלו לבצע את המשימות החשובות בראש שקט"

תמונה
נשיא בכנס

נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' אריה צבן, המשמש גם כיו"ר ועד ראשי האוניברסיטאות, נפגש עם סטודנטים וסטודנטיות המשרתים במילואים ברמת הגולן, והבטיח לדאוג לכך שגם הם יסיימו את השנה האקדמית עם חבריהם.

פרופ' צבן שוחח עם משרתי המילואים הלומדים באוניברסיטאות שונות, ולאחר מכן, נפגש באופן אישי עם הסטודנטיות והסטודנטים מבר-אילן. במפגש, הסטודנטים והסטודנטיות, שנמצאים במילואים כבר שבועות ארוכים, העלו לפני פרופ' צבן חשש מפני חזרת האוניברסיטאות ללימודים, בעוד הם ממשיכים בשירותם.

Remote video URL

"אנחנו בבר-אילן, וכמונו גם האוניברסיטאות האחרות", אמר פרופ' צבן, "התגייסנו מהיום הראשון על מנת לתמוך במילואימניקים, וגם בסטודנטים ובסגל שפונו מביתם ונמצאים בחזית בעל כורחם. אני מבטיח שלא נשאיר אף אחד ואף אחת מאחור. אנו שומרים על הגב שלכם כדי שתוכלו לבצע את המשימות החשובות שמוטלות עליכם, בראש שקט. מיטב המוחות בקמפוסים שוקדים על תוכנית חזרה ללימודים שתאפשר למילואימניקים להשלים את השנה האקדמית כמו כולם. אנו מפתחים מגוון פתרונות שמיועדים לחיילי ולחיילות המילואים, ובמיוחד לאלו שיצטרפו ללמידה לאחר פתיחת שנת הלימודים".

מאז תחילת הלחימה ב-7 באוקטובר, הנהלת אוניברסיטת בר-אילן העמידה קרן חירום בסך 12 מיליון שקלים לצורך מתן הטבות לסטודנטים מגויסים. עוד כארבעה מיליון שקלים מושקעים בכ-10 יוזמות שיזמה האוניברסיטה למען הקהילה.

סטודנטים מאוניברסיטת בר אילן המגויסים למילואים יזכו במלגות ובהטבות משמעותיות. עד כה קיבלו סטודנטים הגרים במעונות וגויסו בצו 8 מלגת דיור בשווי שכר דירה לחודשיים. כמו כן, באמצעות הקרן שהוקמה, האוניברסיטה תעניק מענק בגובה 1,000-5,000 שקלים לכל סטודנט וסטודנטית שנמצאים בחזית. הסיוע כולל מלגות דיור ושכר לימוד, תמיכה רגשית ושעות תרגול נוספות במהלך שנת הלימודים.
 

נשיא האוניברסיטה

 

עוד כתבות שיעניינו אותך