Skip to main content
13.09.2021 | ז תשרי התשפב

הכירו את נדב קניטל

לומד חשבונאות, כלכלה ומנהל עסקים בתוכנית חכ"ם ושואף לעסוק בראיית חשבון בחברת נדל"ן

תמונה
נדב קניטל

הכירו את נדב קניטל, סטודנט בתוכנית חכ"ם, תואר המשלב לימודי חשבונאות, כלכלה ומנהל עסקים (2021). נדב בחר ללמוד תחומים אלה מתוך שאיפה לעסוק בתחומי ראיית החשבון והכלכלה ולהשפיע ככל שיוכל במקום עבודתו. "אני מאוד אוהב את תחום הכלכלה באופן כללי. בנוסף, ראיית חשבון הוא מקצוע מעניין ופרקטי, שיכול להעניק לי ידע ויכולת לקדם הרבה נושאים שארצה להיות מעורב בהם ולבנות אותם בעתיד".

בלימודים, נדב אומר, כי הוא נהנה בעיקר מהיכולת ההולכת וגדלה שלו ללמוד יותר על המקצוע: "בכל יום אני לומד משהו חדש, ואני נהנה מכך במיוחד כי זה בתחום שאני אוהב ושואף להתמקצע בו כמה שיותר. בנוסף, החברים החדשים שרכשתי בלימודים, גם להם יש חלק גדול בחוויה החיובית שלי כסטודנט בקמפוס. בלעדיהם כנראה שהכול היה נראה אחרת, גם בחיי היום-יום וגם בתקופות מבחנים מאתגרות".

הפינה האהובה על נדב בקמפוס היא המדשאה ליד בניין משפטים, שלדבריו "משרה אווירה נעימה, ומאפשרת להירגע מיום הלימודים הארוך". ומה בהמשך? "לאחר שאסיים את התואר, ארצה לעבוד כרואה חשבון, להתמחות בתחום הנדל"ן ולבסוף להיות רואה חשבון של חברות נדל"ן. אני יודע שמדובר בדרך ארוכה".

אחרי הלימודים בבר-אילן, נדב אומר, שיקח אתו לדרך "את החברים, את הידע הרב שצברתי, ואת החוויות הרבות של התקופה הסטודנטיאלית שכנראה לא אשכח כל החיים. בנוסף אקח אתי גם את האתגרים הלימודיים והקשיים שצלחתי. כל אלה יתנו לי כלים להתמודד בעתיד עם קשיים במקום העבודה ועם אתגרי היום-יום".

רוצים לדעת עוד על תוכנית חכ"ם? היכנסו