Skip to main content
19.09.2022 | כג אלול התשפב

הכירו את גילה בלות'

נשיאת מודל האו"ם בישראל ולומדת במחלקה לבלשנות וספרות אנגלית

תמונה
גילה בלות

הכירו את גילה בלות', סטודנטית לתואר ראשון במחלקה לבלשנות וספרות אנגלית (2022), שבזמן לימודיה משתלמת גם בהוראת אנגלית, ומשמשת כנשיאה של מועדון מודל האום בישראל (IMUNA) – תוכנית לטיפוח מנהיגים צעירים שיש לה שלוחות במוסדות אקדמיים בישראל.

גילה בחרה בלימודי בלשנות וספרות אנגלית כי "בלשנות מתעמקת בשורשיהן של כל צורות התקשורת ומגלה כיצד ומדוע אני מתקשרים בדרך מסוימת, ומה מניע אנשים לדבר בדרך מסוימת. תקשורת קשורה לכל תחום, בעיקר בזירה הבינלאומית – לכן בחרתי ללמוד את התואר הזה".

במשך שלוש שנות לימודיה בבר-אילן, היא אומרת כי האוניברסיטה הפכה לבית עבורה. "אני אוהבת להתהלך בקמפוס, לראות את היופי שלו ולהכיר אנשים מדהימים לאורך הדרך". הפינה האהובה עליה בקמפוס היא ספריית כלכלה, שם היא מוצאת סביבה נוחה ומעודדת ללמידה.

מה בעתיד? גילה מקווה למצוא משרה בארגון ישראלי או בינלאומי ששם לו למטרה לעזור לזולת, ולגרום לשינוי משמעותי בחייהם של רבים. הצידה לדרך שהיא תיקח איתה מבר-אילן היא "ההבנה שאמירת 'כן' להזדמנויות כסטודנטית לאורך שלוש השנים האלה פתחה דלתות ובאמת אפשרה לי לצמוח. כהונתי כראש ועד הסטודנטים במחלקה שלי, תפקידי במועצת הסטודנטים, ניהול מועדון מודל האום בבר-אילן ותפקידי כנשיאת IMUNA לא היו מתאפשרים אלמלא גישת ה'כן' שלי".

בתפקידה כנשיאת IMUNA גילה מצפה לתוכניות שיתופי פעולה רבות לשנה הקרובה עם מדינות וגופים שונים. "המטרה העיקרית שלי כנשיאה היא להוציא את המיטב מחברי IMUNA הממוקמים ברחבי ישראל ולהציע למנהיגים הצעירים האלה כלים והזדמנויות, תוך הנעתם לכוון גבוה ולהאמין שאם יצאו מאזור הנוחות שלהם, הם יוכלו ללכת רחוק. הזדמנויות, רבות ממתינות, ביניהן ועידות לאומיות ובינלאומית, אינטראקציות עם שגרירים ועם אנשים בעלי השפעה, שליחויות בחו"ל, סמינרים, סדנאות וועידות פסגה.

רוצים לדעת עוד על לימודי בלשנות וספרות אנגלית? היכנסו 

לימודי תואר ראשון - כל המידע על מסלולי הלימוד>>>

מלגות לתואר ראשון - כל המידע>>>

לימודי תואר שני - כל המידע על מסלולי הלימוד>>>

מלגות לתלמידי תואר שני - כל המידע>>>