Skip to main content
18.09.2023 | ג תשרי התשפד

יום פתוח לכל התארים בקמפוס בר-אילן, ב-31.5.24

מזמינים אתכם ליום פתוח באוניברסיטה הצומחת ביותר בשש השנים האחרונות ולקבל את כל המידע שחשוב לדעת לפני שנרשמים ללימודים

תמונה
יום פתוח_מאי

יום פתוח למתעניינים בלימודים לתואר ב-31.5.24

​בר-אילן היא האוניברסיטה הצומחת ביותר בשש שנים האחרונות במספר הסטודנטים. לא תצטרפו? 

יום פתוח למתעניינים בלימודים יתקיים בקמפוס ביום שישי 31.5.24, בשעות 13:00-9:00. לפרטים והרשמה ליום הפתוח

ביום הפתוח תוכלו לבקר בקמפוס הירוק והפסטורלי, להיפגש עם נציגי המחלקות ולקבל מהם את כל המידע על תוכניות הלימודים, על שכר הלימוד, המלגות והמעונות - וכל זאת באווירת הפנינג תוססת ונעימה, עם שתייה, נשנושים ומוזיקה.

המשתתפים ביום הפתוח, גם יקבלו הנחה בדמי הרישום בעת ההרשמה ללימודים.  

צפו בסרטון שמתאר את היום הפתוח בקמפוס 

Remote video URL

למה ללמוד באוניברסיטת בר-אילן

אוניברסיטת בר-אילן היא האוניברסיטה הצומחת ביותר במספר הסטודנטים מבין האוניברסיטאות בישראל וכל זאת, בזכות איכות ההוראה, בזכות המדע והמחקר, בזכות הקמפוס המרהיב ואווירת הקהילה, בזכות השילוב הייחודי בין העשרה יהודית למצוינות אקדמית. הנה כמה מהסיבות למה כדאי ללמוד בבר-אילן. 

צפו בסרטון וגלו כמה מהדברים היפים שקורים באוניברסיטת בר-אילן

Remote video URL

איך בוחרים תחום לימודים

השאלות - מה מתאים לי ללמוד? ובאיזה תחום לימודים כדאי לבחור? עולות בקרב צעירים רבים. ההחלטה תהיה קשורה בבחירת מקצוע לחיים או בתשוקה לתחום עניין מסוים. בשונה ממסגרות שליוו אותנו בילדות ובנעורים, כעת, לפחות תאורטית, יש כמעט אינסוף אפשרויות בחירה. אז איך מחליטים מה מתאים לי ללמוד? אחת הדרכים היא לחלק את תהליך קבלת ההחלטה לשלבים, ולשאול את עצמנו כמה שאלות חשובות.

השאלות שכדאי לשאול לפני בחירת תחום לימודים

עדיין לא החלטתם מה ללמוד? אתם מוזמנים להיכנס לקטלוג תוכניות הלימוד של אוניברסיטת בר-אילן. בקטלוג יותר מ-400 תוכניות לימוד בתחומים שונים ומגוונים וניתן למצוא בו את התוכנית המתאימה לכם לפי סוג תואר, פקולטות ומחלקות ותחומי עניין.

Remote video URL

העתיד נמצא בשילובים: תואר דו חוגי

הן באקדמיה והן בעולם התעסוקה מתפתחת מגמה של שילוב שדות ידע. מגמה זאת באה לידי ביטוי במחקר בין-תחומי באוניברסיטאות, ובביקוש לעובדים ועובדות בעלי התמחות כפולה (לדוגמה, מהנדסים עם רקע בביולוגיה או אנשי תקשורת עם השכלה במדעי הרוח) בשוק העבודה. 

אוניברסיטת בר-אילן מציעה תוכניות מגוונות לתארים ראשונים דו-חוגיים, המאפשרים לכם לרכוש השכלה רחבה, מגוונת, מתאימה לתחומי העניין שלכם ולרוח הזמן. תואר דו-חוגי יעודד אתכם לחשוב באופן יצירתי, יעשיר את עולמכם, יחשוף אתכם לעולמות תוכן נרחבים ויעזור לכם להכיר יותר אנשים החולקים אתכם תחומי עניין משותפים.

עוד על התוכניות הדו חוגיות

למה כדאי ללמוד תארים מתקדמים

תארים מתקדמים לא רק יפתחו לכם דלתות חדשות בשוק העבודה, בממשל ובאקדמיה, הם גם יובילו להתפתחות אישית. מדובר בהחלטה משמעותית הכרוכה במאמץ ומשאבים – למה ומתי כדי לבחור בה?

הלימודים לתארים מתקדמים מעניקים ידע והתמחות בתחומים ספציפיים תוך הקניית כלים אנליטיים שחורגים מגבולות תחום הלימודים. לימודים המשלבים מחקר הם חוויה ואתגר והכלים שנרכשים במהלך מחקר, ובעיקר חשיבה ביקורתית ואנליטית, רלוונטיים לכל תחומי חיינו ומאפשרים לנו בהמשך למקד דברים, להבחין בין תפל ועיקר ולבחון את סביבתנו מתוך ראיה רחבה, ביקורתית ותבונית.   

עוד על לימודי תארים מתקדמים

כל הדרכים להיות בקשר 

כתבו לנו כדי שנוכל להמשיך לשמור על קשר ולעדכן אתכם בימים הפתוחים הקרובים לענות על שאלות ולסייע בבחירת התוכנית הלימודים המתאימה לכם.