Skip to main content
07.10.2023 | כב תשרי התשפד

עדכונים בימי מלחמת חרבות ברזל

שנת הלימודים תשפ"ד תיפתח לא לפני ה-24 בדצמבר. מועד הגשת עבודות ומטלות אחרות נדחה ללא צורך בבקשת אישור

תמונה
אגודת הידידים

לאור האירועים ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, לא יתקיימו לימודים, בחינות ומעבדות עד להודעה חדשה. 

פתיחת שנה"ל האקדמית תשפ"ד תידחה והסמסטר ייפתח בכל אוניברסיטאות המחקר עם תחילת תהליך שחרור של המגויסים למילואים, אך לא לפני ה- 3.12.2023. לפני פתיחת הסמסטר, תינתן הודעה מקדימה של שבועיים שיוקדשו לחזרה לשגרה ולמסלול האקדמי ובסיומם יחלו הלימודים

המועדים להגשת כל סוגי העבודות, הצעות מחקר, עבודות דוקטור וכן מבחנים על עבודות תזה, שוות ערך והשלמת תזה הוארכו לעת עתה עד ל-16 בנובמבר 2023. 

כל מועדי הבחינות המתוכננות לתאריכים שעד ה- 3 בנובמבר 2023 (כולל) נדחו. 

במטרה להקל, עד כמה שניתן, על הסטודנטים בכלל ואלה המגויסים בפרט, החליט ועד ראשי האוניברסיטאות כי בכל האוניברסיטאות תידחה גביית פעימת שכר הלימוד של חודש נובמבר למועדים מאוחרים יותר, בהמשך השנה. בנוסף, לא ייגבה שכר דירה לחודש אוקטובר מסטודנטים שמתגוררים במעונות וגויסו לשירות מילואים. 

בשל הקושי בהנפקת תעודות סטודנט, הוארך בחודשיים הסבסוד בתחבורה הציבורית לסטודנטים ללא צורך בתעודת סטודנט חדשה ועל בסיס הצהרה בלבד.

יחידות המנהל בקמפוס יפעלו במתכונת מצומצמת ויינתנו שירותים חיוניים בלבד. עם זאת, דקן הסטודנטים, המחלקות האקדמיות ואנשי הסגל האקדמי והמנהלי, נכונים לסייע לסטודנטים בכל ענין. ניתן גם ליצור קשר עם מוקד השירות בכל שאלה, בטלפון 9392* ובוואטסאפ 052-6171988.

עבודה במעבדות המחקר תתאפשר בתיאום מראש עם סגנית הנשיא למחקר - פרופ' שולמית מיכאלי.

הכניסות לקמפוס
השערים הבאים יהיו פתוחים: שער רכב ראשי (1), שער הולכי רגל (2), שער הולכי רגל במעונות (15), ושער הולכי רגל (30). 

שירותים מנהליים ומידע  .
מוקד השירות והגיוס יהיה זמין בשעות 9:00 - 17:00 בטלפון 9392* או 03-5317000

מיום ראשון ה- 22 לאוקטובר יתחדש שירות "דלת פתוחה", מפגשי זום בימים ראשון, שלישי וחמישי בין השעות 12:00-10:00. נציגי כל המחלקות והיחידות יהיו זמינים לתת לכם מענה לכל שאלה ובקשה. ניתן לראות את כתובת הזום למפגש עם מהחלקה שלכם בלינק המצורף.

אגודת הסטודנטים עומדת לרשותכם לכל שאלה ובקשה בכתובת מייל  [email protected] וברשתות אינסטגרם ובפייסבוק של האגודה.

תמיכה נפשית 
'קו חם' פועל לסיוע ולתמיכה נפשית בטלפון 03-5318811. הקו מאויש על ידי אנשי ונשות מקצוע מתחום בריאות הנפש, והוא זמין לקהל הרחב בימים א'-ה' בשעות 22:00-8:00 וביום שישי בשעות 14:00-10:00.

ניתן גם לתאם פגישת ייעוץ אישית עם הצוות הפסיכולוגי הפועל במרכז לייעוץ לסטודנט, בטלפון 03-5318450. מערך התמיכה מאויש על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום, וכדאי לפנות אליו במקרה הצורך. 

פעילות מערך הספריות והמידע
רוב ספריות המערך סגורות כעת לישיבת קהל. יחד עם זאת אנו מתגברים את מתן השירות ואת מערך התמיכה מרחוק, וננסה לענות על שאלות ובקשות מהר ככל האפשר.

ליצירת קשר עם מדור שירותי קהל של מערך הספריות:

השאלת ספרים:
צוות הספריה ערוך לרכז בקשות השאלה של הסגל והסטודנטים, ולהכין את הספרים לאיסוף. נא שילחו את הבקשות לספריות, לפי הפרטים המצויים כאן, או למדור השאלה במייל [email protected], ונעמוד אתכם בקשר לתיאום מועד האיסוף ומקומו.

החזרת ספרים:
החזרת ספרים תתאפשר גם בימים אלה, באמצעות התיבות להחזרת ספרים הנמצאות בכניסות לספריות, או בתיאום עם מנהלי הספריות. 
מועדי ההחזרה של כל הספרים המושאלים יוארכו אוטומטית עד חזרה לשגרה.

השאלה בין ספרייתית:
בשלב זה מערך הספריות יספק ספרים, מאמרים וחומר אחר באמצעות המדור להשאלה בין ספרייתית, בפורמט דיגיטלי בלבד. במידה וישנו צורך בסריקה,  מספר העמודים לא יעבור את תנאי זכויות היוצרים. ייתכנו עיכובים במועדי האספקה עקב צמצום הצוותים הנמצאים כרגע בכל הספריות האקדמיות בארץ.

הפקת עבודות גמר: 
ממשיכים במתן שירות מלא לסטודנטים המבקשים להפקיד עבודות גמר. לפרטים היכנסו לעמוד הנחיות ותהליך הפקדה באתר המערך.

באתר מערך הספריות קיימים כלים רבים, התומכים ומסייעים מרחוק ללמידה ולמחקר, כמו: ספרים ומאמרים אלקטרוניים, כללי הציטוט והרישום הביבליוגרפי למגוון הדיסציפלינות, כלים לניהול ביבליוגרפי, תמיכה במחקר ופרסום, וכן מקורות לאיתור שאלונים וכלי מחקר.

באתרי הספריות ניתן למצוא מידע ייעודי ומדויק על תחומי הדעת בדיסציפלינות ובמחלקות השונות, היכולים לעזור ולמקד את הלימוד מרחוק. למידע נוסף היכנסו לכל הספריות באתר של מערך הספריות.

לנוחותכם קישורים ישירים: לקטלוג הספרייה, לכלי הגילוי EDS המאפשרים חיפוש חופשי של מאמרים ולרשימת המאגרים שמערך הספריות מנוי עליהם. 

אם נתקלתם בבעיה בגישה אל מאגרי המידע, היעזרו בהנחיות שבעמוד התמיכה או כתבו ישירות לדוא"ל: [email protected].

בנוסף, הספרייה הלאומית פתחה גישה חופשית לספרים דיגיטליים ולספרי שמע רבים.

מידע חיוני להתמודדות בשעת חירום

האוניברסיטה קשובה במיוחד לצרכי הסטודנטים והסטודנטיות שגויסו למילואים ולבני משפחותיהם, לציבורים האזרחיים שבחזית, וכמובן לאלו שנפגעו ותעשה כל שביכולתה כדי לסייע לכל אחד ואחת באופן אישי, כדי שתוכלו להשתלב בשנת הלימודים בהצלחה ולעמוד בכל דרישות הלימודים באופן המיטבי.

בשעת מבחן זו, הקשה שידעה החברה הישראלית, אנו עדים להתארגנות ולהירתמות מעוררת התפעלות ומחממת את הלב בקמפוס, במגוון רחב של תחומים. ניתן להתעדכן ביוזמות השונות בפייסבוק ובאתר האינטרנט של האוניברסיטה.