Skip to main content
01.02.2023 | י שבט התשפג

השפעת ה-FOMO על המוח ועל הכיס

האם הרצון העז שתוקף אותנו לרכוש מוצרים באינטרנט

האם הרצון העז שתוקף אותנו לרכוש מוצרים באינטרנט בתקופת ההנחות הגדולה של סוף השנה, מעידה על התמכרות לקניות? ד"ר עינב סודאי מהמרכז הרב תחומי לחקר המוח מדברת על הקשר בין תחושת ה-FOMO לבין הדברים שמושכים אותנו לקנות עוד ועוד. בנוסף היא מציעה כמה טיפים להתמודדות עם רכישות אימפולסיביות.
 

Remote video URL

 

להאזנה לפודקאסטים נוספים הורידו את אפליקציית בר-דעת של אוניברסיטת בר-אילן