Skip to main content
02.02.2023 | יא שבט התשפג

ד"ר אורנית נחמני, בוגרת משפיעה

"מאז שאני זוכרת את עצמי רציתי להיות רופאה וחלמתי על זה. עכשיו בגיל 55 אני מומחית צעירה, ומרגישה שליחות של ממש בתפקידי". הכירו את ד"ר אורנית נחמני, בוגרת הפקולטה לרפואה של בר-אילן בגליל, היום רופאה מרדימה ברמב"ם

תמונה
אורנית נחמי

הכירו את ד"ר אורנית נחמני, בוגרת הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן בגליל, העובדת היום בבית החולים רמב"ם כרופאה מרדימה. 

בגיל 45, החליטה אורנית נחמני להגשים חלום. "מאז שאני זוכרת את עצמי רציתי להיות רופאה וחלמתי על זה", היא מספרת, "לא התקבלתי ללימודי רפואה אחרי הצבא, אז הלכתי ללמוד ביולוגיה, ולאחר מכן למדתי לתואר שני עם תזה בתכנון ערים, ובמקביל עבדתי כתועמלנית בחברת תרופות במשך 15 שנה".

יום אחד הבחינה במודעה על פתיחת פקולטה חדשה ללימודי רפואה בצפת, עם מסלול 4 שנתי לבעלי רקע קודם. "התכוננתי שנה וחצי, ניגשתי 3 פעמים למבחן הקבלה ובסוף הצלחתי", היא משחזרת, "במשך ארבע שנים למדתי עם חיוך מאוזן לאוזן. מראשון עד חמישי נסעתי לצפת, ובסופי השבוע למדתי את החומר".

ב-2018 קיבלה נחמני את תואר הדוקטור, ובאחרונה היא סיימה ארבע וחצי שנים של התמחות בהרדמה. "עכשיו בגיל 55 אני מומחית צעירה – ומרגישה שליחות של ממש בתפקידי", היא מספרת.

הריאיון עם ד"ר נחמני שודר בחדשות כאן 11 ב-29.1.23.

Remote video URL

 

עוד על תוכניות הלימוד בפקולטה לרפואה

עוד כתבות שיעניינו אותך