Skip to main content
18.08.2022 | כא אב התשפב

הכירו את שרה מאיר

חוקרת אופטיקה זמנית ואופטיקה קוונטית במעבדה לאלקטרואופטיקה בפקולטה להנדסה

תמונה
שרה

סטודנטית לתואר שני בלימודי הנדסת חשמל–אלקטרואופטיקה בפקולטה להנדסה (2022). מגיל צעיר שרה חלמה ללמוד באוניברסיטה, ותחומי המתמטיקה והפיזיקה עניינו אותה מאוד. היא חיפשה תחום המשלב את שניהם ומצאה את עולם האלקטרואופטיקה שהיה חדש לה וסיקרן אותה. 

במהלך התואר הראשון הצטרפה שרה לקבוצת המחקר של פרופ' מוטי פרידמן: "במעבדה אנו חוקרים אופטיקה זמנית ואופטיקה קוונטית," היא מספרת. "ההרכבה של ניסוי חדש היא כמו בנייה בלגו על שולחן אופטי, וכשזה מגיע עם תוצאות טובות, אין סיפוק גדול מזה. אני נהנית מאוד מהמחקר ומחיי האקדמיה ובסמסטר האחרון התחלתי לתרגל קורסים של תואר ראשון וגיליתי שאני גם אוהבת מאוד ללמד".

שרה מוסיפה כי באופן לא מפתיע הפקולטה להנדסה היא המקום האהוב עליה בקמפוס, "הבניין והחומר האנושי בו, אבל זה לא הכול. במהלך שנות הלימודים לקחתי קורסי העשרה בספרות, פילוסופיה, תולדות ישראל, היסטוריה ואפילו ביהדות. נהניתי להסתובב במחלקות השונות באוניברסיטה ולפגוש מגוון של אנשים ורעיונות". 

ומה בעתיד? "אני מאד אוהבת את האקדמיה וחיי המחקר ומתכננת להישאר כאן עוד, לתואר שלישי ואולי גם הלאה. ההכשרה האקדמית שקיבלתי מהצוות המקצועי ובמיוחד מפרופ' מוטי פרידמן תלווה אותי לעוד שנים רבות יחד עם האהבה ללימודים ולמחקר, החברויות והקשרים. התקופה הזו היא חלק חשוב בחיים שלי שיישאר אצלי תמיד". 

רוצים לדעת עוד על התוכנית לתואר שני בהנדסת חשמל? היכנסו 

לימודי תואר ראשון - כל המידע על מסלולי הלימוד>>>

מלגות לתואר ראשון - כל המידע>>>

לימודי תואר שני - כל המידע על מסלולי הלימוד>>>

מלגות לתלמידי תואר שני - כל המידע>>>