Skip to main content
03.09.2023 | יז אלול התשפג

מובילה את הקשר בין הסטודנטים לתעשיית הנוירוטק

אוראל לוי, סטודנטית לתואר שני במרכז הרב תחומי לחקר המוח, מובילה את קהילת BrainstormIL בבר-אילן ומתנדבת במסגרת להעצמת נשים

תמונה
Influential_BG_05-14

הכירו את אוראל לוי, סטודנטית במרכז הרב תחומי לחקר המוח, בשנתה הרביעית (2023), במסלול הישיר ל-MA בתוכנית למצטיינים, הכוללת לימודים לתואר ראשון ושני בארבע שנים, וחוקרת במעבדה של פרופ' אילנה ציון-גולומביק. אוראל מובילה את קהילת BrainstormIL באוניברסיטת בר-אילן, שמטרתה לגשר בין האקדמיה לבין התעשייה בתחום הנוירוטק. בין היתר ארגנה הקהילה האקתון שבו התמודדו סטודנטים וסטודנטיות עם אתגרים מתעשיית הנוירוטק, בליווי של מנטורים ומנטוריות מהתעשייה, מהאקדמיה ומהקהילה הרפואית.

"בחרתי ללמוד מדעי המוח כי רציתי להבין בני אדם", אומרת לוי, "אנחנו יצורים כל כך מורכבים ושונים זה מזה. רציתי לנסות להבין איך זה קורה ומה גורם לנו להיות מי שאנחנו".

במהלך הלימודים במסלול הייחודי היא נחשפה למגוון רחב של תחומים: מדעי המוח, פסיכולוגיה, ביולוגיה, מדעי המחשב, מדעי המידע, כימיה ועוד. "יש לנו את האפשרות להכיר את כל הנושאים הללו ובמקביל לדייק את עצמנו ואת הנושאים שהכי מעניינים אותנו. בנוסף אנחנו גם משתלבים במעבדות חקר המוח וחווים את הפרקטיקה של המחקר – הרצת ניסויים, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובאנליזות מורכבות. זה מאוד מהנה ומספק להפוך את התיאוריה לפרקטיקה".

אוראל מוסיפה כי במהלך התואר למדה רבות וגם ספגה השראה מחברותיה למעבדה, משותפיה למחקר ומהמנחה שמלווה אותה. "אני מאמינה שלקבוצה יש המון כוח והשפעה, ואפשר להגיע יחד לדברים נפלאים. נכנסתי לתואר הראשון עם חוסר ביטחון והרגשתי שאני נמצאת כאן בטעות, וכיום אני יודעת שאני מסוגלת ויכולה להצליח בכל מקום".

לצד לימודיה, לוי מתנדבת גם בעמותת Prowoman, שמטרתה להעצים נשים ולתמוך בשלבי הקריירה שלהן. "אני מאמינה בנתינה לאחר וביכולת שלנו להשפיע על חיים של אנשים לטובה".

להמשך הדרך היא תיקח אתה "את הסקרנות שנוצרה בי במהלך התואר – להכיר, לחקור, ללמוד, וגם את הכישורים המקצועיים שרכשתי – איך להפיק תובנות מנתונים ולעשות אנליזות, יכולות תכנותיות וידע תיאורטי". בעתיד היא שואפת "לקום בבוקר בתחושת סיפוק וכמובן גם להתפרנס בכבוד. להמשיך לדוקטורט במדעי המוח, להמשיך ליהנות מהדרך, לחקור עוד את היכולות שלנו כבני אדם ובמקביל לדייק את עצמי ואת שאיפות הקריירה שלי".

לתוכניות הלימוד במרכז הרב תחומי לחקר המוח