Skip to main content
16.11.2022 | כב חשון התשפג

הכירו את חגית סופייב-לבייב

מנכ"לית חברת האחזקות קבוצת לבייב ארה"ב ובוגרת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים

תמונה
חגית סופייב-לבייב

הכירו את חגית סופייב-לבייב, בוגרת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים של אוניברסיטת בר-אילן (2021), ומנכ"לית חברת האחזקות קבוצת לבייב ארה"ב, המשקיעה בנדל"ן, הי-טק יהלומים ותכשיטים. חגית מכהנת כחברת מועצת מנהלים במספר עמותות לקידום נשים בעולם העסקי, ומעורבת באופן אישי בקידום איזון בין עבודה ובין אימהות.

"היה לי העונג ללמוד במחלקה המוערכת לכלכלה," אומרת חגית, "גם נהניתי מהקמפוס היפה וממיקומו הנוח, ובניתי קשרים משמעותיים עם סטודנטים אחרים, שאני שומרת איתם על קשר אפילו היום"

לכל המידע על התוכנית לתואר ראשון בכלכלה - מנהל עסקים>>>

כבתו של איש העסקים לב לבייב, חגית גדלה בין ישראל ובין בלגיה וכעת מתגוררת בניו-יורק. היא החלה את הקריירה של כיועצת פיננסית בחברת דלויט בריטמן אלמגור בישראל, ולאחר מכן כיהנה כדירקטורית בוועד המנהל של פוקס-ויזל (חברה ישראלית הנסחרת בבורסה) ובוועד המנהל של ערוץ 9.

לאחר שעברה להתגורר בניו יורק ב-2012 כדי להוביל את קבוצת לבייב בארה"ב, היא כיהנה גם כמנכ"לית AFI USA, חברת הבת של החברה הציבורית "אפריקה ישראל". בתפקיד זה הייתה חגית אחראית על ניהול נכסים בשווי של מיליארד דולר בארצות הברית (ב-2015, AFI מכרה את בניין טיימס סקוור – שנודע בעבר כבניין הניו יורק טיימס, לחברות קושנר בעבור 300 מיליון דולר.

לאור מעורבותה עם עשרות ישויות עסקיות לאורך הקריירה שלה, חגית ידעה אינטואיטיבית שהתמחות בכלכלה ובמנהל עסקים הייתה הדבר הנכון עבורה. "הבנת מספרים היה הליבה של כל עסק", היא אומרת. "כשיודעים לנתח את החסרונות והיתרונות של עסק, היכולת לנהל כל עסק הן בלתי מוגבלות".

כשהיא מעלה זיכרונות מהתקופה בבר-אילן, אומרת חגית, "כמי שגדלה בבית שומר מצוות, שמחתי על האפשרות לשלב מורשת יהודית עם לימודים אקדמיים כלליים."

רוצים לדעת עוד על לימודי כלכלה ומנהל עסקים? היכנסו