Skip to main content
05.05.2021 | כג אייר התשפא

הכירו את רומי גולדנר

סטודנטית לתואר ראשון ולתואר שני למצטיינים במקביל במדעי החיים בתחום הביואינפורמטיקה

תמונה
רומי גולדנר

הכירו את רומי גולדנר, סטודנטית לתואר ראשון ולתואר שני (במקביל) בביואינפורמטיקה (2021). רומי משתתפת בתוכנית ״אילנות״ לתלמידים מצטיינים לתואר ראשון ובתוכנית ״פסגות״, מסלול ישיר לתואר שני במדעי החיים למצטיינים. נוסף על כך והיא מלגאית "מנהיגי שוליך" – מלגה יוקרתית לתלמידי מדעים מצטיינים לתואר ראשון בקנדה וישראל.

רומי בחרה בתחום הביואינפומרטיקה בעקבות התעניינותה בתחומי הביולוגיה והרפואה. "בהתחלה חשבתי ללכת ללמוד רפואה, אבל כשהתחלתי להתעניין בלימודים אקדמיים, תחום המחשבים מאוד סקרן אותי. כשגיליתי את התואר בביואינפורמטיקה, שמשלב בצורה מרתקת את שני העולמות האלה, הבנתי שזה התואר בשבילי".

הדבר שהיא הכי נהנית ממנו בלימודים, מעבר לחומר הלימוד, הוא "הגדילה והצמיחה האישית שאני חווה מההתמודדות עם אתגרים שונים ומגוונים. אני משלבת בין תואר ראשון ושני, ויש לא מעט סיטואציות בהן הייתי צריכה ועוד אצטרך להתמודד עם משימות שבהתחלה נראות בלתי אפשריות. ברגעים כאלה, עם כל הלחץ שבהם, אני מרגישה איך אני צומחת והתפיסה שלי לגבי יכולותיי משתנה".

לכל המידע על ביולוגיה חישובית - ביואינפורמטיקה - תואר ראשון>>>


הפינה האהובה עליה בקמפוס היא הספסלים מול בית קפה "הקרנף" בכניסה לבניין ננו – "אזור יותר שקט בקמפוס, בו נחמד לשבת עם חברים ולעשות פסק זמן קצר". עוד שנה תסיים רומי את התואר השני והיא חושבת להמשיך לדוקטורט, מתוך כוונה להישאר בתחום הביואינפורמטיקה ולהתמקד בלמידת מכונה.

"בשלוש שנים האחרונות רכשתי כלים וידע רחב במגוון תחומים בעולמות הביולוגיה ומדעי המחשב אשר ילוו וישרתי אותי בשנים הקרובות. למדתי שחשוב להקיף את עצמך באנשים שדוחפים, מלמדים ומאתגרים אותך. החברים המוכשרים והמיוחדים אותם הכרתי בתואר הם המתנה שאקח איתי מבר-אילן להמשך דרכי".

רוצים לדעת עוד על לימודים בפקולטה למדעי החיים? היכנסו