Skip to main content
31.08.2021 | כג אלול התשפא

הכירו את ישי לבנברג

סטודנט תואר ראשון בפסיכולוגיה ומתמטיקה ומלגאי בתוכניות אילנות ושוליך

תמונה
ישי לבנברג

הכירו את ישי לבנברג סטודנט שנה א' במתמטיקה ופסיכולוגיה ומלגאי בתוכניות אילנות ושוליך (2021). הוא אחד מבין שישה אחים, שארבעה מתוכם התחילו השנה בלימודים. לפני שהחל ללמוד באוניברסיטת בר-אילן הוא למד כמה שנים בישיבת ברכת משה ואפילו הספיק ללמד בעצמו.

ישי בחר ללמוד את מקצועות המתמטיקה והפסיכולוגיה בגלל העניין. עוד לא ברור לו לאיזה כיוון יפנה בעתיד ובאופן כללי, הוא משתדל ליהנות מכל מה שהאוניברסיטה יכולה להציע: "החבר'ה, הלימודים, המרצים, כמעט הכול חוץ מתקופת המבחנים". הפינה האהובה עליו בקמפוס היא בית המדרש של המכון הגבוה לתורה.

ישי שהצטרף לתוכנית אילנות ולתוכנית מנהיגי שוליך מספר על החוויות שלו בתוכניות המיוחדות המיועדות לבוגרות ובוגרי לימודים תיכוניים בעלי נתונים גבוהים: "במסגרת תוכנית אילנות, נפגשנו במשך השנה אחת לשבוע לשמוע הרצאות בנושאים מתחלפים מפי מרצים באוניברסיטה. היה מיוחד מאוד - לא רק לשמוע את ההרצאות המגוונות ולספוג את הידע הכללי שהן מחדשות, אלא גם המפגש בין הסטודנטים הלומדים תחומים אחרים, היה משמעותי. במסגרת תוכנית שוליך שמענו כמה הרצאות ושיחות על עולם ההייטק וההשקעות, בזיקה חזקה למחקר ולפיתוח. בנוסף, אחת לכמה חודשים נפגשנו לשיחות אחד-על-אחד עם סטודנטים מקנדה שמשתתפים בתוכנית אף הם. וגם זה היה מיוחד ומרתק".

אף שהסמסטר הראשון ללימודים עבר רק בזום, בלי להיפגש פיזית, בחופשת הסמסטר הראשונה ישי יצא עם חמישה חברים מהתואר לטיול של שלושה ימים. בעתיד הוא שואף להמשיך למסלול דוקטורט ישיר. מאוניברסיטת בר-אילן, הוא אומר, ייקח לדרך "בעיקר את אהבת הלימוד לשם הלימוד, בלי לחפש את היישום המעשי המידי".

לתוכנית לימודים לתואר ראשון בפסיכולוגיה>>>

לתוכנית לימודים לתואר ראשון במתמתיקה>>>

קוצים לדעת עוד על תוכניות הלימוד? היכנסו