Skip to main content

סמנכ"ל הוראה ולמידה, יובל שרייבמן

תמונה
יובל שרייבמן
יובל שרייבמן

באוניברסיטת בר-אילן לומדים יותר מ-20,000 סטודנטים וסטודנטיות. מלמדים אותם כ-5,000 מרצים ומרצות בכ-8,000 קורסים.

אגף למידה והוראה הוא הגוף האחראי על ניהול ופיתוח חווית הלמידה בקמפוס בדגש על מענה לאתגרים הרבים ולהזדמנויות שמציבה המהפכה הדיגיטלית. האגף כפוף לסגן הרקטור ומוביל יוזמות של חדשנות בלמידה לרבות: קורסים ותארים מקוונים, הוראה מבוססת

נתונים, הדרכות וליווי מרצים, למידה מותאמת אישית, ניהול מערכת המודל (MOODLE), פיתוח שותפויות ועוד.

האגף פועל עם הפנים לסטודנטים ולמסע הלמידה וההתפתחות שלהם במפגש איתנו.

לצד תפקידו כסמנכ"ל למידה והוראה משמש יובל שרייבמן כמרצה בפקולטה לחינוך בתחום חדשנות ויזמות בחינוך. בתפקידיו הקודמים הוא כיהן כיועץ בכיר לנשיא אוניברסיטת תל אביב ויועץ בכיר לממונה על השכר במשרד האוצר.

יובל שרייבמן הצטרף לאוניברסיטת בר-אילן כסמנכ"ל הוראה ולמידה לאחר שייסד והוביל כמנכ"ל את המרכז לחדשנות בלמידה של אוניברסיטת תל אביב. המרכז הוביל יוזמות רבות, החל מהתוכנית הלאומית 'תיכון אקדמי מקוון' בשיתוף משרד החינוך המנגישה השכלה אקדמית לתלמידים בפריפריה, לצד בנייה של מסלול קבלה חדש לאוניברסיטה ללא פסיכומטרי המבוסס על קורסים מקוונים, ועד להקמת Minducate מרכז מחקר בתחום מדעי המוח והלמידה. בנוסף, הוא פיתח קורסים מקוונים שזכו בפרסים בינלאומיים. יובל שרייבמן יזם את התואר המקוון הראשון בישראל, ובין היתר היה שותף לייסוד כנס סטארטאפים שנתי בנושא חדשנות בלמידה (אד-טק).

ליובל שרייבמן תואר ראשון בכלכלה ובפילוסופיה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב. בנוסף, הוא בוגר תוכניות המנהיגות "מעוז" ו"מובילים דיגיטליים".

לראיון שנערך עם יובל שרייבמן בפודקאסט איך הוקמה TAU אונליין

סמנכ"ל למידה והוראה, יובל שרייבמן